‎La Jornada sobre “Normes Tècniques d’Auditoria Pública: Les NIA-ES-SP” dona a conèixer el nou marc normatiu-regulador de l’activitat de l’auditoria en el Sector Públic

La finalitat de la Jornada “Normes Tècniques d’Auditoria Pública: Les NIA-ES-SP”, organitzada per la Fundació FIASEP i que va tenir lloc a Madrid recentment, era donar a conèixer a tots els interessats el nou marc normatiu-regulador de l’activitat de l’auditoria en el Sector Públic.

Les NIA-ES-SP són d’aplicació obligatòria en els treballs d’auditoria de comptes realitzats per les diferents unitats de l’IGAE així com de les firmes d’ auditoria privades.
Una de les principals firmes d’auditoria del Sector Públic de casa nostra, Faura Casas, va participar en aquesta jornada. Concretament, el soci de Faura Casas, Pere Ruiz, va parlar sobre  les diferents responsabilitats de l’auditor i principis generals.


Aplicabilitat de les NIA-ES-SP

Aquestes normes seran aplicables a les actuacions següents:

-Les auditories de comptes efectuades per totes les unitats de la IGAE.

-Les auditories de comptes realitzades per la IGAE amb la col·laboració d'auditors de comptes o societats d'auditoria de el sector privat.

-Les auditories de comptes que porti a efecte la IGAE a entitats públiques no pertanyents a al Sector Públic Estatal en virtut de convenis signats amb altres administracions públiques.

-Les realitzades per altres administracions públiques que, d'acord amb la regulació vigent, estigués prevista la seva aplicació. Destaquem especialment, les actuacions de control intern exercides en l'àmbit de l'auditoria per les intervencions locals.



 

tornar al llistat de notícies

Aquest espai web utiliza  cookies pròpies i de tercers per tal de millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisis de la seva navegació. Si continua, entenem que accepta el seu ús. Pot informar-se sobre la nostra política de cookies aquí

Accepto
Top