‎Nou assistent virtual a les parades de bus per fer-les més accessibles

L’assistent virtual funciona a les 2.600 parades d’autobús i informa de:

•    Les línies que s’aturen a la parada.
•    A quina línia pertany el pròxim vehicle.
•    La proximitat del següent bus.
•    Si el bus està aturat i amb les portes obertes.

A més, l’usuari o usuària del servei pot avisar el conductor de l’autobús perquè sàpiga que hi pujarà una persona amb discapacitat.


Com funciona el sistema de l’assistent?

Les balises electròniques instal·lades a les parades envien una notificació de veu al telèfon mòbil de les persones que tinguin instal·lada l’aplicació de TMB amb l’opció de guiat a parada activada.


NaviLens a tota la xarxa de bus

El sistema d’etiquetes intel·ligents NaviLens també està disponible a tota la xarxa de bus i a bona part de la xarxa de metro.
Els mòbils que tenen l’aplicació detecten a distància les etiquetes que es troben als espais de les parades sense que s’hagin d’haver localitzat prèviament.


Quina informació transmeten?

•    A les parades de bus: codi de parada, línies, destinació, temps previst d’arribada i alteracions del servei.
•    A les parades de metro: accés, zona de venda, escala, ascensor, andana, intèrfon i punt d’accés als trens.

Trobareu més informació sobre les aplicacions actives al transport públic per millorar l’accessibilitat de persones amb discapacitat a TMB i NaviLens.

 

tornar al llistat de notícies

Aquest espai web utiliza  cookies pròpies i de tercers per tal de millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisis de la seva navegació. Si continua, entenem que accepta el seu ús. Pot informar-se sobre la nostra política de cookies aquí

Accepto
Top