Aquesta setmana era la data d'inici de la fira SMOPYC i molts fabricants portaven ja temps treballant en ella amb gran esforç i il·lusió, preparant una gran exposició de maquinària d'obra pública i construcció. La fira no es podrà fer i s’haurà de posposar però hi ha empreses com Transgrúas que han decidit portar la fira a casa del públic.
Amb la crisi sanitària que estem travessant, en el qual la majoria de nosaltres estem confinats a casa, sense possibilitat de sortir per a res, el que inclou poder tenir una vida laboral activa, a més de la preocupació pel futur de mercat, Transgrúas ha pensat que podia aprofitar molt la feina feta i transformar a format digital per presentar-la als seus clients. Així ha nascut el que ells anomenen "SMOPYC VIRTUAL", en la qual s'han inclòs contingut de totes les marques que anaven a portar a la fira tal com era la idea, amb fotos, vídeos, explicacions, etc. L'objectiu és doble, diu Karen Trenzano, directora de Màrqueting de Transgrúas: "estar actius en el mercat i propers als nostres clients que estan anímicament com tots, i oferir-los un entreteniment veient el que més els agrada: maquinària".
I com és aquesta "SMOPYC VIRTUAL" de Transgrúas?
Es pot veure accedint al web de Transgruas des d'avui a https://www.transgruas.com/ "SMOPYC virtual" on s'inclouen els logos de cada marca amb un enllaç, de manera que el visitant si vol veure les grues Fassi que anaven a estar a SMOPYC, fa clic sobre el logotip de Fassi i pot veure la llista de grues. El mateix amb la resta de marques: Jekko, Multitel, De Angelis, Ormig, Marrel, Maxilift, Cranab i accessoris hidràulics.
Una gran iniciativa que permetrà a el públic professional estar al corrent de les últimes novetats de maquinària d'obra pública i construcció, sense sortir de casa.