A Sant Vicenç dels Horts avança el projecte per adequar l'aparcament de la cantonada del carrer d'Osca amb Llacuna, al costat de l'Institut Gabriela Mistral

Les obres consistiran en una ampliació de la vorera per instal·lar-hi bancs i s’acondicionarà amb una millor il·luminació. També és previst plantar-hi arbrat i regular-hi l’aparcament. D’aquesta manera, a més, l’alumnat del Gabriela Mistral guanyarà una zona d’estada. 

La durada aproximada de les obres és de tres mesos i el cost total ascendeix a més de 95.000 €. És previst que comencin abans del juny. 

 

tornar al llistat de notícies

Aquest espai web utiliza  cookies pròpies i de tercers per tal de millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisis de la seva navegació. Si continua, entenem que accepta el seu ús. Pot informar-se sobre la nostra política de cookies aquí

Accepto
Top