Actualitat

Barcelona, primera ciutat a senyalitzar tot el metro i els autobusos amb etiquetes intel·ligents

‎‎Com a eina d’accessibilitat, els 9.100 codis multicolors o ddTags implantats a les xarxes de TMB ajuden les persones amb discapacitat visual a orientar-se mitjançant el telèfon mòbil.

5/10/2021

Cicle formatiu sobre qualitat de xarxa

‎‎Amb aquesta formació impartida per Circutor, s'aprendrà com millorar la qualitat de xarxa en instal·lacions elèctriques, evitant sobrecostos deguts a parades de servei.

5/10/2021

Faura Casas participa en la Jornada d’Auditoria del Sector Públic i en el Compliance Forum 2021

‎‎L’empresa recolza aquest tipus d’esdeveniments jurídics on s’intercanvien dubtes i coneixements, especialment en l’escenari actual.

5/10/2021

El Consell de Barri prioritza les accions de millora del Nucli Antic d'Olot pel 2021

‎‎Accions en captació i rehabilitació d’habitatge per a la seva mobilització, donar continuïtat al projecte del Taller dels Sastres i la millora de la plaça del Carme són algunes de les accions prioritzades per les veïnes i veïns.

Un paviment solar de 50 m2 generarà energia elèctrica a la plaça de les Glòries

‎‎Una fórmula innovadora per generar energia renovable a les infraestructures de la ciutat.

5/3/2021

Llavorsí participa en un projecte d’ Economia Circular per fabricar mobiliari urbà amb el residus recollits a la pròpia població

‎‎El projecte ha estat promogut per l’empresa lleidatana de serveis ambientals Alquienvas SL.

Circutor ofereix aquest maig formacions sobre Mobilitat Elèctrica

‎‎L'empresa organitza aquestes formacions entorn 4 grans reptes per al sector elèctric: Autoconsum, Eficiència Energètica, Mobilitat Elèctrica i Qualitat de Xarxa.

5/3/2021

L’Ajuntament d’Olivella promou el compostatge casolà

‎‎Es realitzaran dos tallers que ajudaran la ciutadania a fer compost amb la brossa orgànica per fertilitzar l’hort o el jardí.

5/3/2021

Manresa presenta el pla d’integració de la línia de Ferrocarrils a la ciutat

‎‎Aquest projecte històric permetrà un nou desenvolupament urbanístic i impulsar el transport públic.

Com convertir en sostenible una flota de vehicles i Pla Moves III

‎‎Apunta't al Cicle Formatiu de Circutor i descobreix un dels 4 grans reptes del 2021.

4/26/2021

Alquienvas Group renova les seves oficines

‎‎Les perspectives de creixement del grup lleidatà venen de la seva divisió de plàstic reciclat i dels productes relacionats amb la fracció orgànica.

4/26/2021

SODECA presenta la nova web app: el selector de purificadors d’aire portàtils per a professionals i usuaris.

‎‎Una calculadora web que ofereix en segons les millors opcions per a purificar l’aire interior en tot tipus de locals.

4/26/2021

Acord d'economia circular entre les empreses Mapei i Iren per reutilitzar polímers reciclats en les infraestructura vials

‎‎Les dues empreses implementaran conjuntament una tecnologia innovadora per fer les superfícies de les carreteres més duradores i sostenibles.

Arrenca l’estudi clínic Obrir Girona

‎‎S’han emès 150 passis el primer cap de setmana.

Seminari sobre rehabilitació del Patrimoni Industrial

‎‎En aquesta jornada, tindrem ocasió de conèixer la rehabilitació de tres xemeneies industrials de mà dels tècnics que van realitzar les intervencions.

Circutor presenta Raption 100, un nou carregador ràpid compacte

‎‎La perfecta combinació entre potència, versatilitat i elegància.

4/19/2021

El CET l’Heura preveu expandir-se al sector sanitari i sociosanitari

‎‎L’Heura permet potenciar el desenvolupament i realització professional de les persones amb discapacitat.

4/19/2021

Sant Cugat impulsa una nova centralitat amb 72 habitatges protegits i locals per a activitats econòmiques, comercials i de serveis municipals

‎‎El projecte és fruit del treball de l’Ajuntament per repensar l’urbanisme de Sant Cugat amb la idea de potenciar un teixit urbà amb major diversitat d’usos i, sobretot, generar més habitatge assequible.