Actualitat

El Premi Arquitectura Espanyola 2024 s’ha atorgat als 40 habitatges públics promoguts per l’IMPSOL a Sant Feliu de Llobregat

Es tracta d’una promoció de 40 habitatges públics de lloguer, amb flexibilització d’usos i dissenyats amb perspectiva de gènere.
7/15/2024

Banyoles incorpora més de 300.000 euros per a desenvolupar projectes de millora a la via pública

Bona part de la incorporació de romanents es destinaran a la reposició, millora de la via pública i a la creació d’espais de protecció contra el canvi climàtic.
7/15/2024

L'Ajuntament de Terrassa rep 350.000 euros dels fons Next Generation per adequar l'Estadi Municipal d'Hoquei Martí Colomer

Les instal·lacions es milloraran seguint criteris d'aprofitament energètic,  sostenibilitat i accessibilitat.
7/15/2024

L'Ajuntament de Girona crearà una aplicació mòbil destinada al turisme cultural i de natura de les hortes de Santa Eugènia

L’eina permetrà implementar la realitat augmentada i recrear elements en 3D com la sèquia Monar i la xarxa de recs, els cultius antics o les casetes.
7/15/2024

Circutor acull la Jornada d'Electromobilitat del Clúster de l’Energia Eficient de Catalunya

També es va visitar el projecte ECOASIS de Circutor que permet, a qualsevol lloc de la geografia, construir una estació de servei amb recàrrega per a vehicle elèctric o d'hidrogen, sense necessitat de connexió a la xarxa elèctrica.

Tarragona rebrà 1,2m € de l’IDAE per renovar el seu enllumenat públic

L’ajuda consisteix en un finançament del 100% de la inversió amb un tipus d’interès al 0,0% a retornar en 10 anys i l'import sol·licitat i atorgat és de 1.207.842,02 €.
7/8/2024

S’estrena el nou visor de rutes pedalables metropolità, amb gairebé 4.000 km d’itineraris ciclistes

Els usuaris poden consultar les dades bàsiques de les estacions i la disponibilitat de serveis com el Bicibox, l’AMBici o el Bicing.
7/8/2024

Parets rebrà 75.000 euros de la Diputació per fer accions d’adaptació a l’emergència climàtica

Es tracta d’una línia de suport de la Diputació de Barcelona, que finança actuacions per combatre el canvi climàtic que s’executin abans del 31 de desembre del 2025.
7/8/2024

Iniciades les obres per a pacificar la mobilitat al carrer de Sant Jordi de Vila-seca

Les obres, que es van adjudicar per un import de 195.505,96 euros, es preveu que finalitzin durant la propera tardor i es desenvoluparan en tres fases.
7/8/2024

El pioner sistema de videoactes plenàries de Móra d’Ebre serveix d’exemple a d’altres institucions

El sistema de gestió de les actes plenàries permet seguir sota demanda el ple municipal, optimitza el treball dels tècnics, millora la transparència. L’Ajuntament facilita, a més a més, a la ciutadania la realització de més tràmits a través de l’app eÀgora.
7/8/2024

L’AMB augmenta i millora les eines d’educació ambiental per difondre la cultura de la sostenibilitat

Al llarg de la temporada 2022-2023, més de 54.000 persones van participar en 2.400 activitats desplegades en 35 municipis metropolitans.
7/1/2024

Pas endavant per a la construcció de la Piscina Municipal coberta d’Olot

El ple de l’Ajuntament d’Olot aprova inicialment el projecte de la nova Piscina Municipal coberta. Constarà de dues piscines -una de principal i una de complementària, que s’incorporaran a les que ja funcionen durant els mesos d’estiu.
7/1/2024

La Policia Municipal de Girona realitza un curs d’educació canina per facilitar la rehabilitació i reinserció de menors que tenen una mesura judicial imposada

Es tracta del projecte “KANèctat” que té per objectiu que els tres joves que hi participen aprenguin valors socials. El programa consta de 10 sessions de 2 hores cadascuna impartit per un agent de la Unitat Canina. Es treballa amb gossos del Centre d’Acollida d’Animals de Girona, els quals gràcies a aquest projecte reben atenció i entrenament i milloren les seves habilitats per poder ser adoptats.
7/1/2024

Apunta't al webinar de Circutor i descobreix com funciona el nou filtre actiu AFQs

El proper 11 de juliol a les 16 hores tindrà lloc el seminari web “Innovam en el filtratge d'harmònics amb el nou AFQs: menys és més”, on podràs descobrir tots els avantatges de la nova tecnologia de Circutor.
7/1/2024

Santa Coloma de Gramenet posa en marxa la campanya d'estiu per una ciutat cívica, neta i segura

Els serveis municipals de neteja i recollida de residus reforcen l'activitat. El respecte de les normes de convivència és bàsic per mantenir la ciutat en el millor estat.
6/25/2024

L’AMB presenta la temporada d’estiu a les platges metropolitanes amb un esforç extraordinari per deixar-les a punt malgrat la regressió de la sorra

L’AMB aposta per la renovació i millora de tot el mobiliari i instal·lacions, amb una inversió de 480.000 €.

Vicent Solé Mobiliari: Innovació i especialització en el món del moble

Recentment, l'empresa ha renovat la sala de reunions d'Explotacions Agrícoles i Ramaderes de Bellcaire d'Urgell, adaptant l'espai a les necessitats modernes.
6/25/2024

Èxit rotund a la taula rodona organitzada per SODECA sobre la seguretat en cas d'incendi

Actualment, SODECA es posiciona com un dels líders internacionals a l'àmbit de la ventilació, destacant per les solucions especialitzades en la protecció contra incendis, especialment en l'evacuació de fums i la pressurització d'escales en vies d'evacuació.
6/25/2024

L’ITeC acull dues jornades per comentar l’informe Euroconstruct

L’informe es replanteja què cal esperar al sector de la construcció durant el període 2024-26.
6/17/2024