Actualitat

‎Buscar solucions als problemes de mobilitat postconfinament: el repte de Citython Barcelona 2020

‎‎Avui tindrà lloc la presentació de la tercera edició de Citython Barcelona, en què equips multidisciplinaris d’estudiantat de diferents perfils i expertesa treballaran per trobar les millors solucions als problemes de mobilitat urbana després de la fase de confinament viscuda per la COVID-19.

7/6/2020

‎Neix SPRO, l'app per estacionar a les places de càrrega i descàrrega de Barcelona i l'àrea metropolitana

‎‎La càrrega i descàrrega, etapa final de la distribució urbana de mercaderies, suposa una part important del trànsit que circula diàriament per les ciutats, que s'ha incrementat amb l'impuls del comerç electrònic, especialment, durant la pandèmia.

7/6/2020

‎Ja estan en marxa els treballs per renovar l'enllumenat de Cova Solera i Can Jardí a Rubí

‎‎L'actuació forma part de el Pla de Modernització dels Parcs d'Activitats Econòmiques impulsat per la Diputació de Barcelona i inclou la creació d'un itinerari per a vianants i bicicletes.

7/6/2020

‎Nou servei informatiu que mostra en temps real el nivell d'ocupació de les platges metropolitanes

‎‎Aquest nou servei informatiu, incorporat a l’aplicació web Infoplatges, permetrà que els usuaris puguin anar a les platges amb baixa ocupació i, així, evitar aglomeracions.

‎Transgrúas et convida a conèixer el nou model Fassi F345RB sobre base rotativa

‎‎D'aquesta manera podràs conèixer de primera mà les prestacions que ofereix, el disseny decagonal dels braços, el nou sistema de politges "permanents" en què no cal muntar i desmuntar politges per utilitzar el cabrestant, entre moltes altres novetats.

7/6/2020

‎El ple de Tàrrega aprova per unanimitat una modificació de pressupost per finançar la millora de la piscina coberta

‎‎Pas previ a la concertació d’un crèdit per valor de 265.000 euros, que s'invertiran per renovar la deshumectadora i els equips de ventilació i climatització.

6/29/2020

‎L’Ajuntament de Girona posa en marxa la nova estació de la Girocleta de Santa Eugènia

‎‎El consistori ha encarregat un estudi previ per fer un carril bici que uneixi aquesta parada amb la zona dels Maristes.

6/29/2020

‎La Diputació de Barcelona aportarà 5,5 milions al pla de reactivació econòmica de la Conca d'Òdena

‎‎La presidenta de l’ens, Núria Marín, signa l’acord amb els ajuntaments de la MICOD per ajudar a finançar set projectes al territori.

6/29/2020

‎Mesures covid-19: l’AMB neteja i desinfecta els jocs infantils, els equipaments esportius i les fonts dels parcs metropolitans

‎‎Les actuacions es porten a terme coordinadament amb els ajuntaments metropolitans, que tenen les competències dels usos d’aquests espais verds urbans.

‎Gairebé 50 projectes inscrits al Premi Mapei 2020

‎‎Els premis estan dotats amb més de 10.000 € entre les tres categories, més beques GBCe, viatge a Milà, placa, trofeu, diploma i àmplia difusió.

6/29/2020

‎Avancen les actuacions del projecte "Garraf: camins, patrimoni i natura"

‎‎S'aproven projectes del Centre d'Interpretació dels Indians de Ribes, rehabilitació de la Platja Llarga de Vilanova i licitació de Can Milà de Sitges.

6/22/2020

‎Comencen les obres de millora de la plaça d’armes del parc de la Ciutadella

‎‎L’objectiu de l’actuació és, d’una banda, recuperar el jardí històric, que està deteriorat, i tornar-lo a l’estat original, i de l’altra, millorar el drenatge d’aquesta zona del parc.

6/22/2020

‎Amb l’arribada de 3 nous autobusos híbrids, Sabadell ja disposa de 18 vehicles de baixes emissions

‎‎TUS també està incorporant noves mesures de prevenció dins dels vehicles, com mampares pel conductor.

6/22/2020

‎La Diputació i l’Ajuntament de Granollers acorden els termes per millorar l'entrada a Granollers per la carretera de Lliçà

‎‎El projecte preveu, entre d'altres, la creació d'un itinerari per vianants i ciclistes i la reducció de la calçada amb l'objectiu de fer disminuir la velocitat dels vehicles.

‎El proper mes de juliol es presenta la nova mini-grua de 5 t de Jekko

‎‎Transgrúas presentarà pròximament la nova mini-grua sobre erugues amb capacitat de càrrega de 5 t.

6/22/2020

‎Nova convocatòria d’ajuts per a projectes d’innovació urbana

‎‎Mitjançant la Fundació BIT Habitat es presenta una nova convocatòria d’ajuts per a projectes d’innovació urbana: “La ciutat proactiva. Barcelona: i ara?”. L’objectiu és contribuir a la recuperació de la crisi econòmica i social derivada de la covid-19 a la ciutat.

6/15/2020

‎La Generalitat de Catalunya avança en el desenvolupament d'una plataforma de dades obertes que contribueixi a el desenvolupament de serveis intel·ligents

‎‎Es tracta del primer pas per a la creació d'una plataforma open data que contribueixi a el desenvolupament de solucions intel·ligents per millorar els serveis públics.

6/15/2020

‎Les primeres Jornades sobre espais test agraris debatran sobre nous models d'incorporació a la pagesia

‎‎En les jornades, del 6 al 10 de juliol, es presentaran experiències d'espais test agraris a Europa i els primers que entraran en funcionament a l’Estat espanyol, a Casar de Cáceres, a Extremadura, i a la Terra Alta, a Catalunya.

6/15/2020

‎L’Ajuntament de Roses redueix el pagament de factures als seus proveïdors a 8,29 dies

‎‎L’Ajuntament de Roses torna a reduir el termini de pagament de les seves factures passant, des del quart trimestre de l’exercici 2019 fins al mes de maig d’enguany, dels 14,05 als 8,29 dies en fer efectius els pagaments a les empreses i professionals que presten els seus serveis al consistori.

6/15/2020

‎La gamma de cabrestants amb què es pot equipar una grua Fassi va des cabrestants de 500 kg a 5.000 kg, de càrrega

‎‎Amb aquests cabrestants hidràulics es pot equipar el màxim tota una extensa gamma de grues i cobrir millor les prestacions que ofereix cada model de grua.