Actualitat

‎La Ciutat de Barcelona busca solucions per dur a terme una prova pilot de generació renovable en paviments

La proposta guanyadora rebrà un premi-subvenció de 30 000 euros per implementar un pilot a la ciutat de Barcelona.

9/16/2019

‎Aquesta primavera Bellvitge comptarà amb un nou casal de gent gran

El nou edifici s’ha aixecat en un solar del carrer de França, amb accés des del passeig de Bellvitge, i substituirà l’actual seu del Casal de Gent Gran de l’Ermita.

9/16/2019

‎RubíBus substitueix cinc vehicles de la seva flota per models híbrids

La presentació dels nous autobusos tindrà lloc el dissabte 21 de setembre, coincidint amb la celebració de la Setmana Europea de la Mobilitat.

‎L’Ajuntament de Calafell treu a concurs les obres de la plaça Manuel González

La inversió serà de 216.874,28 euros i les obres duraran dotze mesos.

9/16/2019

‎Aigües de Vilafranca estrena nous vehicles elèctrics

L’empresa municipal renova tota la flota, seguint la línia estratègica de l’Ajuntament de Vilafranca d’utilització de vehicles elèctrics.

‎L’Edifici del Banc d’Espanya de Tarragona tindrà un ús polivalent

L’edifici de l’antic Banc d’Espanya va obtenir finançament dels Fons FEDER per valor de 1.975.333,73, euros que ajudaran a rehabilitar l’espai. Això suposa gairebé la meitat del pressupost de la inversió global, valorat en 3.956.434,94 euros.

9/9/2019

‎Aigües de Reus ha instal·lat 19.500 comptadors electrònics dels 50.000 que te la ciutat

Aquests nous comptadors substitueixen els actuals  permeten la telelectura, un sistema revolucionari que permet als ciutadans conèixer en temps real el seu consum d’aigua, així com configurar alarmes que avisin en cas que se superi un consum determinat o es detecti, fins i tot, una possible fuita.

‎S’inicia el procés de licitació de les obres de Via Bellavista de Pallejà

La primera fase inclourà el soterrament de serveis i la remodelació de voreres i calçada.

9/9/2019

‎La Botiga de Festa Major 2019 de Granollers ven productes per valor de més de 102.000 euros

El punt de venda oficial de productes de la Festa Major ha estat obert durant 10 dies.

‎JetStamp 1025, una gran impressió

Hi ha dos tipus de tintes disponibles per generar una impressió resistent sobre diferents superfícies com: paper, cartró, fusta, metall, plàstics i tèxtils.

Tot a punt pel Congrés de Govern Digital

Un fòrum de debat en l’àmbit de la transformació digital de les administracions públiques catalanes.

9/2/2019

El Consell Comarcal del Baix Ebre organitza unes jornades per convertir l’Ebre en una destinació cicloturística potent

La primera de les sessions, que tindrà lloc el 4 de setembre, abordarà els elements clau per a la creació i comercialització de producte.

El Trenet Turístic de Ripoll ha passejat 2.519 persones aquest estiu

Aquesta xifra suposa un increment d’un 26% respecte a l’any passat.

9/2/2019

L’Ajuntament de Calafell instal·larà un ascensor al seu edifici principal, a la plaça de Catalunya

És l’únic que resta per a adaptar i suprimir completament les barreres arquitectòniques a equipaments i oficines municipals.

Sismotur implanta Inventrip i Signing en els municipis portuguesos d'ATLA

L'Associació Transfronterera de Municipis Llac Alqueva (ATLA) inclou 9 municipis portuguesos.

9/2/2019

L’Ajuntament de Terrassa treballa en la millora de l’accessibilitat a nou cruïlles situades a set barris de la ciutat

El termini d'execució d'aquests treballs és també de dos mesos, amb un pressupost d'adjudicació de 149.637,52 euros.

8/26/2019

L’Hospitalet de Llobregat fa una Campanya de renovació de l’arbrat viari

‎Part d’aquestes accions es fan conjuntament amb la campanya de pavimentació per a la millora de l’accessibilitat.

Nova il·luminació al camp de futbol de les Grases de Sant Feliu de Llobregat

‎Amb aquesta millora es compleix la norma UNE 12193 i els criteris marcats pel Consell Català de l'Esport.

8/26/2019

ValidatedID ara és membre de BITKOM

‎La participació en BITKOM brinda avantatges decisives per a ValidatedID com a proveïdor internacional de serveis de signatura electrònica (VIDsigner) i de verificació d'identitat digital (VIDchain).

Mapei patrocina el XXXIV Open Castella i Lleó Vila de l'Espinar

‎Les pistes del que possiblement és el millor ATP Challenger del món, comptaran amb el sistema constructiu MAPECOAT TNS.