"Picmi Taxi" entra en funcionament

‎‎Ja està disponible el nou servei digital metropolità per demanar un taxi amb el mòbil.

12/5/2022

L’Hospitalet posa en marxa un model d’oficina d’atenció ciutadana que acompanya la ciutadania en la gestió digital dels tràmits

‎‎Es tracta de facilitar al ciutadà que no té els recursos i les habilitats atenció personalitzada, sense cita prèvia, en la gestió digital dels tràmits.

12/5/2022

Salou inicia l’execució del programa ‘Salou Smart Turístic’, amb la instal·lació de dues torres a la punta del cavall i a la punta prima

‎‎Aquestes estructures compten amb antena de comunicacions, sensor de comptatge de persones i estació meteorològica lleugera, i se n’instal·laran fins a 7.

12/5/2022

Badalona implementa un sistema d’alerta integral i multirisc que anticipa i monitoritza els episodis de perill climàtic

‎‎El sistema d’alerta climàtica BAETULO neix del programa LIFE de la Unió Europea dedicat al medi ambient i a l’acció pel clima.

12/5/2022

El projecte 8 Habitatges de promoció pública a Salvador Espriu 39 de l'IBAVI, guanyador del Premi Mapei 2022

‎‎La sisena edició del Premi Mapei a l'Aquitectura Sostenible reivindica, mitjançant la concessió dels premis d'aquesta edició, la importància vital d'avançar cap a l'economia circular.

12/5/2022

L'Ajuntament de Manresa presenta el pressupost més alt de la història, de 110 milions d’euros

‎‎La proposta de pressupost preveu un capítol d’inversions de més de 14 milions, amb partides importants per al pla de millora de l’espai públic, la mobilitat i l’eficiència energètica. També s’incrementen les partides per a ocupació i serveis socials, i s’invertiran més de 6 milions en projectes finançats pels Fons Next Generation, principalment vinculats al patrimoni turístic i vinculat al Camí Ignasià, o a edificis públics com l’Anònima o la Torre Lluvià.

11/28/2022

La Paeria remodela l'avinguda Prat de la Riba per a guanyar espais per a vianants i implantar-hi carril bici

‎‎Les tasques, que s'inicien primer en el tram entre Alcalde Porqueres i Príncep de Viana, tenen una durada prevista de sis mesos i un pressupost d'1.435.868 euros.

11/28/2022

Cardona aconsegueix mig milió d'euros per la reconversió industrial i la reactivació de l'economia local

‎‎L’alcalde, Ferran Estruch, afirma que és "una notícia molt positiva" que permetria a la vila fer un salt molt important per l'impuls de l'economia de la vila.

11/28/2022

Sant Cugat rep el Nadal amb més llum i més estalvi energètic

‎‎S’instal·laran gairebé 400.000 punts de llum que il·luminaran tots els barris de la ciutat, amb un 12% menys de consum.

11/28/2022

Savia consolida la seva presència a Catalunya

‎‎La seva solució “Convoca” permet digitalitzar i automatitzar tot el procés de selecció al sector públic: Oferta d'Ocupació, inscripcions, llistes d'admesos, comunicació amb candidats, etc.

11/28/2022

Un nou dispositiu permet a la Policia Local de Ripoll detectar infraccions com la falta d'assegurança o la ITV caducada

‎‎Es tracta d'una càmera que els agents poden fer servir en les seves patrulles a peu o en cotxe.

11/21/2022

Terrassa tornarà a disposar d'una pista de gel a la plaça Nova del 2 de desembre al 8 de gener de 2023

‎‎La instal·lació disposarà d'entrades gratuïtes per a escoles, entitats de capacitats diverses i de lleure.

11/21/2022

L’Arxiu Comarcal del Bages i l’Arxiu Municipal de Manresa s’ubicaran en un nou edifici als terrenys de la part posterior de l’Ajuntament

‎‎El nou equipament ampliarà els espais per millorar la conservació, l’accés i la difusió del patrimoni documental de la ciutat i la comarca. S’aixecarà entre el carrer del Bisbe, el carrer Vallfonollosa, el de Na Bastardes i la Baixada del Jueus, en uns terrenys cedits per l’Ajuntament de Manresa que seran una peça clau de la reformulació urbanística de la zona.

11/21/2022

L’Ajuntament de Cambrils renova la il·luminació de Nadal del port i la zona comercial

‎‎Es guarniran una tercera part dels arbres, donant una imatge més homogènia i actual. També s’instal·laran nous motius nadalencs a les places de Catalunya, Mossèn Batalla i Pòsit. L’enllumenat s’encendrà el divendres 25 de novembre amb un acte que obrirà la Festa Major de la Immaculada.

SISTEVEN presenta el nou recuperador de calor: REC EC

‎‎Els recuperadors de calor de SISTEVEN han estat dissenyats per garantir la qualitat de l'aire interior i la climatització, amb una alta eficiència energètica i baix consum.

11/21/2022

Solsona remodelarà el parc del casal cívic, una prioritat del pressupost participatiu

‎‎Es condicionarà un caminet accessible, s’habilitarà un sorral i s’instal·laran noves estructures de joc infantils.

11/14/2022

L’Ajuntament d’Amposta rep més de 628.000 euros del fons Next Generation per a la rehabilitació de la Biblioteca Comarcal Sebastià Juan Arbó

‎‎Es tracta d’uns ajuts del ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana per a la rehabilitació i millora de la sostenibilitat energètica dels edificis municipals.

11/14/2022

El procés d’adjudicació de les obres de la futura Oficina d’Entitats i Voluntariat de Sabadell ha quedat desert per l’augment dels costos

‎‎L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per modificar el projecte i actualitzar els preus al mercat actual.

SODECA rep el premi AUNA 2022 a la qualitat de la informació digital

‎‎Un gran esdeveniment en què es van premiar diferents empreses dedicades a l'electricitat, la fontaneria i la climatització.