Actualitat

Salou posa en marxa el nou pla de mobilitat urbana per esdevenir una ciutat sostenible i segura

‎‎El document inclou les línies estratègiques i els diferents àmbits d’actuació, amb les respectives propostes i mesures del Pla d’acció.

8/15/2022

L’Hospital Comarcal d’Amposta habilita una nova illa de contenidors de residus

‎‎L’Ajuntament d’Amposta treballa en la millora de la gestió de residus, especialment els de grans productors.

8/15/2022

La renovació de la xarxa d’aigua potable a La Coma a Sant Esteve Sesrovires començarà al setembre

‎‎El projecte s’executarà per trams, amb una durada d’uns quatre mesos.

8/15/2022

Joves talents apliquen tecnologia blockchain per frenar el canvi climàtic

‎‎El CBCat llança un nou repte per a estudiants universitaris, en el qual es farà servir la tecnologia blockchain amb l'objectiu d'incentivar la descarbonització.

8/15/2022

El Centre Cultural La Bòbila fa el manteniment de cortines i butaques en dos dies

‎‎S’han rentat a fons, ignifugat i tractat amb viricides les cortines de l’escenari i les butaques de la sala, sense desmuntar i en només dos dies per no interferir amb l’agenda d’activitats.

8/8/2022

Barcelona posa en marxa un projecte pilot pioner a Europa de suport al joc per a infants i adults amb discapacitat

‎‎Personal especialitzat acompanya infants i adolescents amb discapacitats, així com pares i mares de família amb discapacitat que necessiten suport per gaudir dels espais de joc.

8/8/2022

Solucions Geogràfiques treballa en el marc d’una Planificació Estratègica Comercial de Castelldefels

‎‎Amb el cens a peu de carrer s’han recollit dades dels gairebé 2.000 establiments comercials actius que té el municipi.

X Congrés Nacional d'Auditoria del Sector Públic

‎‎Tindrà lloc els dies 10 i 11 de novembre de 2022, a Santa Cruz de Tenerife, sota el lema ‘El Sector Públic davant la nova economia a la Unió Europea’.

Ja pots reservar la teva assistència a l'International Mobility Congress

‎‎L’esdeveniment tindrà lloc a Sitges els dies 25 i 26 d'octubre sota el lema “Drive into Innovation” es tractaran temàtiques de Mobilitat segura, inclusiva i sostenible, així com de digitalització.

8/8/2022

L'AMB construeix els primers quatre equipaments públics de fusta a la metròpolis de Barcelona2022 amb una inversió que supera el milió d’euros

‎‎La construcció dels edificis suposa una inversió superior als 6,7 milions d’euros, finançada per l’AMB i els ajuntaments de Ripollet, Montcada i Reixac, Sant Vicenç dels Horts i Tiana.

La flota d'autobusos urbans de Terrassa estrena 12 vehicles híbrids nous

‎‎Abans de finals d'any, també està prevista la incorporació de dos microbusos a la flota, que actualment es troben en procés de compra.

8/1/2022

El Ple de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat aprova amb un consens ampli l'Agenda Urbana i l'Agenda Digital

‎‎També es va aprovar l'Agenda Digital de l'Ajuntament de Sant Feliu amb els principals objectius i línies d'actuació que l'administració municipal haurà d'abordar per fer front al repte de la transformació digital del municipi i de l'Ajuntament els propers 8 anys.

8/1/2022

Agroemprèn, la iniciativa de l’Ajuntament d’Amposta i Eurecat per modernitzar el sector agrari

‎‎El projecte s’emmarca en el programa Primer del Departament d’Empresa i Treball per fomentar la creació de projectes innovadors amb base tecnològica.

8/1/2022

Solucions eficients de SODECA amb motor ec technology i electrònica integrada

‎‎Especialment dissenyades per obtenir una alta eficiència sense renunciar a altes prestacions.

8/1/2022

L'Ajuntament de Manresa inicia els treballs del Pla de Millora de l'Espai Públic 2022 amb una inversió que supera el milió d’euros

‎‎En la priorització de les actuacions hi han participat les entitats veïnals de la ciutat.

7/25/2022

S’ aprova inicialment el projecte d'urbanització de l'àmbit del carrer de Sant Pere, 23-25 a Terrassa

‎‎S'enderrocaran els dos edificis que hi ha per crear un nou vial per a vianants que connectarà amb el Passatge de Tete Montoliu.

Solucions Geogràfiques censa els establiments comercials de Ciutat Vella

‎‎S’ha creat una base de dades de tots els comerços per a poder fer-ne promoció, difusió i ajudar al teixit comercial.

7/25/2022

El Mercat municipal d’Amposta estrena sistema de ventilació i extracció

‎‎L’Ajuntament ha instal·lat ventiladors de sostre i extractors que permetran millorar la qualitat de l’aire i reduir la sensació tèrmica.

7/25/2022

Banyoles inicia la recollida porta a porta dels residus comercials

‎‎La mesura implica prop de 500 establiments comercials i empreses.

7/25/2022

Els serveis OAC360º i Social han superat la barrera de les 300.000 assistències en el poc temps que porten en funcionament

‎‎L’èxit de la tramitació electrònica demana acompanyar a la ciutadania amb serveis d’assistència com aquests.