Actualitat

L’Ajuntament de Cornellà posa en marxa una plataforma de formació online per incentivar la digitalització del comerç local

‎‎Es tracta d’una nova mesura de suport perquè els establiments s’adaptin a les noves tecnologies, es digitalitzin i aconsegueixin augmentar les vendes online.

11/23/2020

L’Ajuntament de Manresa realitza actuacions de millora a les instal·lacions del camp de beisbol del Congost, que tindrà gespa natural

‎‎Amb els treballs, que tenen un pressupost de 18.156 euros, la regidoria d’Esports dona resposta a una vella reivindicació del Beisbol Club Manresa (els Drac’s) per modernitzar les seves instal·lacions i optar a ser amfitrió de competicions importants d’aquest esport  a la ciutat.

11/23/2020

Sant Cugat incrementarà la il·luminació nadalenca a tot el municipi

‎‎Una ampliació de llums per reforçar el comerç local, que tindrà de nou l’aparador de la Fira de Nadal i la Fira de Reis.

11/23/2020

Argelaguer inicia l’obertura dels 23 projectes presentats al concurs per la reforma de la plaça Generalitat

‎‎Un jurat format per cinc tècnics i tres regidors escollirà tres d’aquests 23 projectes.

Obertes les comunicacions al IV Congrés de l’Aigua

‎‎Aquesta edició la temàtica girarà al voltant dels reptes de la gestió dels recursos hídrics davant l’emergència climàtica.

Connecta’t el 24 de novembre al Congrés d'Enginyeria Municipal 2020

‎‎Mobilitat Sostenible, Gestió dels Serveis,  Qualitat Urbana i Tecnologia Aplicada seran els principals blocs d’aquest Congrés que també inclou una fira virtual.

11/17/2020

Ajuntament Impulsa et convida visitar la primera Fira Virtual del Congrés d’Enginyeria Municipal

‎‎Entra ara a la fira on diverses empreses exposaran fins el 31 de desembre, en uns estands virtuals, per tal de donar a conèixer les seves últimes novetats relacionades amb el món municipal.

11/17/2020

L’AMB aprova inicialment el pressupost general per al 2021, amb un import consolidat de 2.120,8 milions d’euros

‎‎El Pressupost de l’AMB per al 2021, de 875,16 M€ creix un 5,96 % en relació amb els comptes aprovats per al 2020 i, en termes absoluts, 49,23 M€.

11/16/2020

L'Ajuntament de Tarragona elabora un Pla d'Acció per millorar el funcionament del consistori i de les entitats del sector públic local

‎‎L'alcalde, Pau Ricomà: "Es tracta de la gran auditoria de l’Ajuntament de Tarragona".

11/16/2020

Barcelona es convertirà en una gran superilla

‎‎De manera progressiva, a l’Eixample es crearà una xarxa de 21 eixos verds i 21 places de barri. En total s’ampliarà en 33,4 hectàrees l’espai per al veïnat i en 6,6 hectàrees el verd urbà.

11/16/2020

L’Ajuntament de Sant Cugat aprova dos nous projectes per seguir ampliant la xarxa de carrils bici a la ciutat per un import de 300.000 €

‎‎L’objectiu és seguir connectant la xarxa ciclable de la població i reforçar l’aposta per una mobilitat més sostenible davant la situació d’emergència climàtica.

11/16/2020

S’invertiran 1,4 milions d’euros per millorar la qualitat de l’aire en el corredor Besòs-Congost-Mogent, al Vallès Oriental

‎‎L’alcalde de Granollers, Josep Mayoral, insisteix en la necessitat que hi hagi estratègies compartides i comunes en la lluita contra el canvi climàtic.

11/16/2020

Aquest novembre Framun ofereix un 20% de descompte en mampares de metacrilat a tots els Ajuntaments

‎‎L’empresa bagenca s’ha implicat en aquesta pandèmia fabricant respiradors artificials, mampares i pantalles per mitigar l’efecte de la Covid.

11/16/2020

Barcelona planteja un pressupost expansiu per fer front a l’emergència social i impulsar l’economia el 2021

‎‎De cara al 2021 es plantegen uns comptes rècord de 3.231 milions d’euros, amb un creixement del 6,5% respecte als actuals.

11/9/2020

Tàrrega restaurarà els bancs de fusta del municipi, un dels projectes més votats en el procés de pressupostos participatius

‎‎La capital de l’Urgell treu a concurs els treballs amb un pressupost de 35.499 euros · Pel que fa a mobiliari urbà, també és previst de millorar els jocs infantils dels espais públics.

11/9/2020

L’Ajuntament d’Igualada fa un gran impuls aquest any en l’ús d’energia fotovoltaica d’autoconsum

‎‎S’endega la instal·lació de plaques fotovoltaiques a l’Escola Emili Vallès i properament a la piscina de les Comes.

11/9/2020

L’Ajuntament de Sant Cugat crea una nova línia d’ajuts socials amb 265.000€ per al suport a l’escolaritat

‎‎Es cobriran despeses vinculades a llibres de text, material, equips informàtics i llicències digitals.

11/9/2020

Certeses de Mapei al voltant de la qualitat, seguretat, salut i el medi ambient

‎‎En un món incert i canviant les certificacions aporten un valor diferencial als prescriptors.

11/9/2020

L’Ajuntament de Cornellà de Llobregat facilitarà els tràmits telemàtics a la ciutadania 12 hores al dia

‎‎El servei OAC 360º, format per un equip de professionals experts en suport telefònic i coneixedors dels tràmits de l’administració local, guiarà als ciutadans que ho necessitin per fer tràmits electrònics que els estalviïn haver de fer gestions presencials a les dependències municipals.

11/2/2020

L’Ajuntament de Sant Cugat efectua una recollida de dades 3D de la via pública per seguir millorant la gestió de la ciutat

‎‎L’explotació d’aquestes dades permetrà l’Ajuntament inspeccionar més àgilment la via pública i disposar de més informació per ajustar i millorar el manteniment de la ciutat.

11/2/2020