Actualitat

‎Control Group alerta que augmenta el risc d’atacs informàtics per l'onada de teletreball

‎‎Per això està ajudant a totes aquelles administracions i empreses que ho necessitin a desplegar sistemes segurs d'accés remot.

3/23/2020

‎Resol llança una oferta especial de gandules per a platges ara que entrem en època de reposició

‎‎La tumbona Marina Beach és l'única del mercat que proporciona una caixa de seguretat integrada la qual cosa permet un increment de la recaptació econòmica del concessionari de platges.

3/23/2020

‎L'Ajuntament de Rubí ampliarà el fons de contingència per pal·liar els efectes de la crisi del coronavirus

‎‎La corporació local té previst augmentar aquest fons fins als 250.000 euros, així com ajornar el cobrament dels tributs municipals.

3/23/2020

‎L’Ajuntament de Manresa impulsa un paquet de mesures per atenuar els efectes econòmics del coronavirus

‎‎Les mesures adoptades s’adrecen a la ciutadania, els autònoms, el petit comerç i les empreses, i fan referència al pagament de taxes, impostos i quotes de serveis municipals, l’escurçament dels terminis de pagament a proveïdors de l'Ajuntament i els ajuts als llogaters de l’empresa municipal FORUM.

3/23/2020

‎L'Ajuntament de Sant Joan Despí truca cada dia a 400 persones grans per alleugerir el seu aïllament

‎‎L'Ajuntament ha organitzat diferents equips de seguiment amb personal municipal.

3/23/2020

‎L’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès inicia les actuacions de millora a la via pública amb una inversió de més de 800.000€

‎‎S'asfaltarà i pintarà un gran nombre de carrers al municipi a partir del 18 de març, fet que afectarà puntualment la circulació viària.

‎L’Ajuntament de Camprodon rebrà el finançament del Pla de Foment del Turisme

‎‎El projecte presentat pel consistori és un dels 20 projectes subvencionats per la Generalitat de Catalunya.

‎Convocat el Premi Mapei a l'Arquitectura Sostenible 2020

‎‎Els premis estan dotats amb més de 10.000 € entre les tres categories, més beques GBCe, un viatge a Milà, placa, trofeu, diploma i àmplia difusió.

3/16/2020

‎Entrevista a Teycars a 'La Vanguardia': 'L'empresa darrere dels buggies de la Casa Reial, el Barça i el Reial Madrid'

‎‎L'escrit també es fa ressò de la recent adjudicació de la representació en exclusiva i distribució per al conegut fabricant polonès de vehicles elèctrics Melex.

3/16/2020

‎Faura-Casas s’adhereix al “Decàleg per l’Equitat de Gènere” del Col·legi de Censors Jurats de Comptes de Catalunya

‎‎L’objectiu assolir un tracte equitatiu entre dones i homes en el món professional per eliminar qualsevol discriminació de gènere.

3/16/2020

‎El futur Complex de Turisme Social i Alberg de Joventut de Tarragona tindrà més de 500 places

‎‎El nou equipament –que estarà en funcionament d'aquí a tres anys– reconvertirà l’antiga Ciutat de Repòs i de Vacances.

3/9/2020

‎Barcelona renova la flota d’autobusos per fer-la més segura i sostenible

‎‎Un total de 105 autobusos nous s’estan incorporant al servei entre els mesos de desembre i març. La renovació de la flota inclou assistència a la conducció per prevenir accidents i protegir sobretot els vianants i els ciclistes, i un disseny més sostenible i accessible.

3/9/2020

‎Salt impulsa la renovació de les zones d'esbarjo per a gossos

‎‎Els treballs inclouen la instal·lació de noves tanques, senyalització i fonts, així com la millora del paviment i de la il·luminació.

3/9/2020

‎L'Ajuntament de Sant Joan Despí regula la circulació dels patinets elèctrics i altres vehicles de mobilitat personal

‎‎La nova ordenança té com a objectiu ordenar la circulació dels nous modes de transport sostenible.

3/9/2020

‎Nou espai, una scape room i una original banda sonora novetats del desè aniversari d'un Congrés CNIS que "innovadorament" es supera cada any

‎‎Més de dos-cents ponents explicant les seves experiències i reptes i més d'un miler d'assistents no han volgut perdre’s aquest congrés, que des de fa anys està consolidat com un del referents de el sector públic.

3/9/2020

‎Es liciten les obres de reparació de la façana marítima de Pineda de Mar

‎‎Les actuacions més importants seran la reparació de dues esculleres afectades i la construcció d’una de nova.

3/2/2020

‎El Jardí de la Torre Girona, un espai verd en remodelació connectat amb el Campus Diagonal Nord

‎‎La construcció del nou edifici del Barcelona Supercomputing Center (BSC) implica actuacions sobre el jardí de la Torre Girona per tal de fer arribar el subministrament energètic i la infraestructura TIC a la nova construcció.

3/2/2020

‎ACTAIS® Waste per "Gestió intel·ligent dels residus no perillosos en polígons industrials"

‎‎Ecocomputer SL s'ha adjudicat el contracte d'implementació d'un sistema informatitzat per facilitar a les petites empreses la gestió i comunicació dels seus tràmits de residus amb l'administració pública.

3/2/2020

‎Transgrúas presentarà a SMOPYC els seus equips per a elevació i transport

‎‎Aquest any Transgrúas ha ampliat el seu estand a 1.000m2, i amb això la seva exposició de maquinària.