Actualitat

Dotze projectes presentats als Pressupostos Participatius de Cambrils passen a la fase final de votació

‎El projecte o projectes més votats, fins a arribar als 100.000 euros, s’executaran durant l’any que ve.

24/09/2018

El ple municipal aprova les condicions per contractar la renovació total de l'enllumenat públic a VNG

‎La nova concessió suposarà la modernització de la xarxa, la millora de l'eficiència energètica i un estalvi econòmic.

Comencen les obres de millora del polígon industrial Badalona Sud

‎Abans que acabi l’any s’haurà renovat l’enllumenat públic, l’asfaltat, les infraestructures bàsiques de serveis i s’instal•larà fibra òptica, amb una inversió de 2,1 milió d’euros.

24/09/2018

amec alerta del greu problema de competitivitat si no s'aposta per la innovació i proposa un nou model

‎Entre altres mesures, l'associació demana incentivar la Compra Pública Innovadora i prioritzar en els contractes públics aquelles empreses que acreditin inversió en R + D.

Mapei patrocina la XV Setmana de l'Arquitectura del COAM

‎Del 28 de setembre al 7 d'octubre es realitzaran visites i itineraris a més de 50 edificis de la capital espanyola.

24/09/2018

L’AMB presenta el nou servei de bicicleta pública compartida metropolitana

El nou servei, l’ E-Bicibox, s’implantarà inicialment a 12 municipis metropolitans, i funcionarà amb bicicletes elèctriques de 7.00 a 24.00 hores els 365 dies l’any.

La UAB i la Diputació de Barcelona posen en marxa el primer Pregrau Dual

1 any de formació universitària a la UAB i formació pràctica a ajuntaments i consells comarcals, sobre Sistemes d’Informació  a les administracions locals, amb ajut a l’estudi per cada alumne per valor de 2.300 euros.

Comencen les obres del nou Casal de Gent Gran de Bellvitge

L’equipament tindrà ascensor i accessos adaptats, plaques solars, aprofitament de la llum natural, aïllament tèrmic i altres mesures d’estalvi energètic.

La tardor a Olot arrancarà amb més de 150 activitats culturals

Més de 150 activitats formen la programació d’Olot Cultura per aquesta tardor. El 4 de setembre es posen a la venda les entrades.

17/09/2018

L'ús de tauletes digitals, principal novetat del nou curs a l'escola bressol municipal de Premià de Mar

L'ús de les tauletes, una iniciativa de l'equip educatiu de l'escola bressol i de la Regidoria d'Ensenyament.

17/09/2018

Aquesta tardor es destinaran més de 100.000 euros a la neteja de les rieres de Terrassa

L'alcalde s'ha reunit amb una representació de la Comissió de Rieres, per explicar les principals actuacions que es faran en els propers mesos.

17/09/2018

Es construirà el camí de ronda de la cala d’en Malaret de Begur per unir el que ve d’Aiguablava amb el de Fornells

El projecte d’obres té un pressupost d’execució de 67.135 euros.

S'obren les inscripcions per a la IV edició del Congrés d'Enginyeria Municipal

L'esdeveniment tindrà lloc els dies 25 i 26 d'octubre, a l'Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya.

Joan B. Casas s’acomiada com a degà del Col·legi d’Economistes

Joan B. Casas, soci fundador de Faura-Casas, deixa el càrrec de degà després de 10 anys al capdavant del Col·legi d’Economistes de Catalunya.

12/09/2018

Elements de marxandatge com samarretes, mocadors i bosses amb la imatge de la faràndula apunt per la Festa Major d’Olot

Cada producte incorpora, a més del logotip oficial, una referència a la faràndula local.

03/09/2018

Tret de sortida aquest setembre a les obres de remodelació de la zona esportiva de Pallejà

La primera fase del projecte inclou la construcció de quatre noves pistes de tennis i una nova pista poliesportiva.

03/09/2018

Imatges 3D, audiovisuals i museografia virtual dotaran de dinamisme i espectacularitat la museïtzació del Castell de la Trinitat

El projecte ha estat redactat per la Fundació Bosch Gimpera de la Universitat de Barcelona.

03/09/2018

Palau-solità i Plegamans incorpora nous aparells per a l’activitat física lliure

Entre altres accions, també es preveu substituir  l’skate park per un de nou, dissenyat a través d’un procés participatiu juvenil.

03/09/2018

El Consell Comarcal del Ripollès treu a concurs per 1.14 milions d’euros el manteniment i l’explotació de les depuradores

El contracte tindrà una durada de quatre anys, amb un de pròrroga i el seu cost el finançarà l’Agència catalana de l’aigua.

03/09/2018

Ajuntament Impulsa renova la plataforma a nivell tecnològic i legal

Després de 7 anys de funcionament i esperonats pels canvis sorgits a nivell tecnològic i legal, la plataforma Ajuntament Impulsa s’ha renovat per donar als seus usuaris una major seguretat en les transaccions d’informació així com en la protecció de dades. També ha millorat a nivell d’usabilitat i d’adaptabilitat a qualsevol tipus de dispositiu mòbil.