Actualitat

‎Treu les teves entrades per #LaNit2020 amb descomptes pels seguidors d’Ajuntament Impulsa

‎L’esdeveniment TIC de l’any tindrà lloc el proper 17 de febrer a partir de les 19.30h a l'Auditori de Barcelona.

1/20/2020

‎Iniciatives tecnològiques que milloren la qualitat de vida de la gent gran

‎Un robot personal i un dispositiu per fomentar la interacció amb l’exterior reben el premi 5G.

1/20/2020

‎Els sistemes d'informació i senyalització turística intel·ligents de Sismotur a Fitur

‎Una vegada mes Sismotur serà a la propera edició de FITUR, del 22 al 26 de gener, a la zona de Know-How & Export (pavelló 10) a l'estand 10B13.

1/20/2020

‎L’Ajuntament de Cambrils impulsa un Altaveu Ciutadà per recollir opinions sobre temes d’interès municipal

‎‎És una eina de govern obert que permet adaptar les actuacions municipals a les expectatives i característiques de la ciutadania.

1/20/2020

‎L'Ajuntament de Sant Joan Despí potenciarà el Servei Integral d'Atenció a la Dona aquest any 2020

‎El SIAD ofereix informació, atenció psicològica, orientació jurídica, assessorament i tallers.

1/20/2020

‎El Cornellà Open Future selecciona vuit nous projectes tecnològics per participar en l’edició 2020 del programa d’incubació de startups

‎En anteriors edicions del programa d’acceleració s’han incubat 36 projectes dels quals un 40% continua en actiu i han generat una trentena de llocs de treball.

1/13/2020

‎Surt a concurs la redacció del projecte que permetrà ampliar les instal·lacions del CAP de Tàrrega

‎Un conveni entre el consistori targarí, la Diputació de Lleida i la Gestió de Serveis Sanitaris (GSS) del Servei Català de la Salut possibilitarà de fer realitat els treballs.

1/13/2020

‎El pressupost de 2020 de L’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts busca refermar la cohesió social i la convivència

‎Els primers comptes de l’actual mandat prioritzen la prestació de serveis a la ciutadania, garantir els espais públics dignes i recuperar la policia de proximitat.

1/13/2020

‎S'adjudiquen les obres per ampliar el Centre Cívic Sant Narcís de Girona i fer-hi una aula de cuina

‎Els treballs començaran en les properes setmanes i està previst que tinguin una durada de quatre mesos.

1/13/2020

‎ DesideDatum participa en el projecte europeu "LOD-RoadTran18" per millorar la interoperabilitat de les dades mitjançant Linked Open Data-LOD

‎El projecte té com a objectiu donar suport a la reutilització de dades de trànsit vial entre Espanya i República Txeca, permetent que aquesta informació sigui accessible a través de diferents plataformes sectorials a nivell internacional.

1/13/2020

‎L'Ajuntament de Caldes d'Estrac aprova el pressupost del 2020 per 4.788.517,59 euros

‎L´aprovació es va dur a terme durant la sessió de ple ordinària celebrada el 16 de desembre a la Sala Cultural, on també es van aprovar altres qüestions com el calendari de plens ordinaris.

‎La Policia Local de Cambrils estrena tres nous vehicles híbrids

‎Les noves adquisicions s’emmarquen en l’aposta de l’Ajuntament de Cambrils de renovar el parc mòbil amb vehicles més eficients i respectuosos amb el medi ambient.

1/7/2020

‎Estudiantat de la UPC, d’Esade i l’IED ha presentat al CERN prototips i solucions per millorar la mobilitat urbana

‎Els projectes i prototips creats conjuntament per millorar el desenvolupament sostenible de les ciutats a través de la mobilitat urbana, s’han presentat a Ginebra.

1/7/2020

‎Torna el gran fòrum de document i arxiu electrònic

‎Convocat el segon congrés cnADe 2020 a Leganés.

1/7/2020

‎Homologació de Faura-Casas amb la màxima puntuació en l’Acord Marc de serveis de col·laboració amb la intervenció en les actuacions d’auditoria pública de les entitats locals de Catalunya

‎L’excel·lent valoració de la firma confirma la seva posició de lideratge en aquest sector i reforça la seva aposta des dels seus orígens, com a firma auditora i consultora al servei del sector públic.

1/7/2020

‎La xarxa metropolitana de sanejament es millorarà en els propers 5 anys amb una injecció de 186 milions d’euros

‎Entre les actuacions prioritàries hi ha la construcció d’un nou col·lector al Morrot de Barcelona, i l’ampliació de la depuradora de Montcada i Reixac.

1/2/2020

‎Oberta la convocatòria per als Premis de la Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica

‎Enginyers de Telecomunicació (Telecos.cat) i Informàtica (COEINF)  organitzen conjuntament la primera gran trobada de l’any del sector TIC català, que celebrarà la seva 25a edició el 17 de febrer de 2020 a l’Auditori.

1/2/2020

‎L’AMB instal·la els senyals de trànsit definitius de la ZBE rondes Bcn, que entra en vigor de manera permanent l’1 de gener i que restringirà la circulació als vehicles més contaminants

‎S’està instal·lant prop de 40 senyals al voltant de les sortides de les rondes amb accés a la ZBE (excloent les mateixes Rondes, que queden lliures per a la circulació de tots els vehicles), i més d’un centenar de senyals als nuclis urbans dels cinc municipis metropolitans.

12/23/2019

‎El Centre Sociosanitari del Carme de Badalona ja funciona amb energia renovable

‎La instal·lació, amb una vida mínima garantida de 30 anys, genera 130.000kWh/any, l’equivalent al 15% del consum total de l’edifici.

12/16/2019

‎L’Ajuntament de Vacarisses aprova els pressupostos de 2020

‎Les àrees que més augmenten són les de Seguretat Ciutadana i Acció Social.

12/16/2019