Actualitat

‎SODECA firma un conveni amb la UIER que ofereix avantatges exclusius per als associats, en la compra dels nous Purificadors d’Aire per a eliminar virus i bacteris

‎‎SODECA ha transformat part de la seva activitat situant-se en pocs mesos com un dels principals fabricants europeus de sistemes de neteja i desinfecció a través del tractament de l’aire i de la ventilació.

9/21/2020

‎S’inicia una nova fase d’obres al futur Museu del Barroc de Manresa per valor de prop d’un milió d’euros

‎‎El projecte —de 4,4 milions d’euros— permetrà guanyar un equipament cultural i patrimonial de primer ordre al país, potenciar la Manresa 2022 i revitalitzar el Centre Històric.

9/21/2020

‎Nou assistent virtual a les parades de bus per fer-les més accessibles

‎‎Un nou assistent virtual a les parades de bus envia informació del servei via mòbil a les persones amb discapacitat que ho necessitin per donar-los més seguretat. També avança el desplegament del sistema NaviLens d’etiquetes intel·ligents a tota la xarxa de transport públic, que facilita els desplaçaments per les parades.

‎Brunch d’innovació online Smart Rural

‎‎Els inscrits rebran un Informe de Vigilància Tecnològica sobre Smart Rural, elaborat per la UAB i el seu Parc de Recerca (PRUAB).

9/21/2020

‎Jornada “Biofilia, connectant Salut i Benestar amb edificis i el territori”

‎‎Ajuntament Impulsa col·labora amb aquesta Jornada finalitat de la qual és la de donar a conèixer cóm integrar la Biofilia en els edificis i en el territori, per donar-li un sentit de connexió amb la naturalesa.

9/21/2020

‎Pineda de Mar concedeix 180.000 € per a la compra de portàtils per a estudiants

‎‎El nou ajut destinat a la compra de portàtils per a estudiants finalment beneficiarà a 514 famílies del municipi.

9/14/2020

‎El Berguedà invertirà en actuacions de millora i arranjament de camins

‎‎En total es finançaran 14 actuacions, invertint un total de 334.000 euros.

9/14/2020

‎La Setmana Europea de la Mobilitat se celebra a tota Europa del 16 al 22 de setembre

‎‎Catalunya porta més de 20 anys celebrant la SEM per afavorir la mobilitat sostenible, avançar en la utilització del transport públic, i el foment de la mobilitat activa.

9/14/2020

‎Sant Vicenç dels Horts aprova l'enderrocament de l'edifici de Ca la Manela, pas previ per construir l'escola bressol municipal El Petit Mamut

‎‎L’equipament s’ubicarà als terrenys compresos entre el carrer de Barcelona i de Mossèn Josep Duran, al barri de Vila Vella.

‎La Diputació concedeix un crèdit de 80.000 euros a l’Ajuntament de Subirats

‎‎El crèdit servirà per a finançar la modificació de la travessa de Sant Pau.

9/14/2020

‎Pure Storage ofereix serveis d'emmagatzematge sota demanda

‎‎On Premise i en el núvol pública i paga només pel que utilitzes.

9/14/2020

‎L'Anella Mediterrània de Tarragona comptarà amb una nova pista de patinatge

‎‎El nou equipament ha d'estar enllestit en unes quatres setmanes i estarà obert als clubs de la ciutat i al conjunt de la ciutat.

9/7/2020

‎Blanes millora les àrees de joc als Parcs Infantils de Ca la Guidó, Mas Borell i La Pedrera

‎‎El consistori ha incorporat elements inclusius per a nens i nenes de 0 a 12 anys, amb un cost de 100.000 €.

9/7/2020

‎La Diputació concedeix crèdits per valor total de 198.000 euros als ajuntaments de Matadepera i Sant Llorenç Savall

‎‎Aquest crèdits permetran finançar adequacions vials i obres d’urbanització.

9/7/2020

‎El futur de les grues es troba en aquest model de Transgrúas

‎‎El vídeo JEKKO JF545 "l'evolució de l'espècie" mostra les Prestacions d'un model que combina les prestacions d'un grua sobre camió i les d'un xassís autopropulsat sobre erugues.

‎Accedeix als seminaris Online Mapei

‎‎Després de l'èxit de convocatòria assolit en els seminaris online anteriors Mapei presenta tres nous seminaris gratuïts al mes de setembre. També pots veure els que ja ha realitzat al seu canal de Youtube.

9/7/2020

‎Aquesta setmana arrenquen les obres de millora del tartan de la pista d’atletisme de l’Estadi del Congost a Manresa

‎‎El projecte d’actuació té un pressupost global de 409.330 euros i es farà en dues fases.

‎Aprovat inicialment el pressupost municipal de 2020 de Premià de Mar

‎‎El projecte de pressupost de 2020 inclou més d'1.700.000 € en prestacions directes de serveis a les persones.

8/31/2020

‎La Diputació concedeix crèdits per valor total de 771.000 euros als ajuntaments de Calella, Canet de Mar, el Masnou i Sant Andreu de Llavaneres

‎‎Serviran per finançar projectes d’urbanitzacions, inversions en maquinària; instal·lacions tècniques, edificis municipals i via pública; i elements de transport.