Actualitat

‎Un bioreactor experimental produirà biopesticides a partir de residus orgànics urbans

‎A primers de novembre ha començat la posada en marxa i l'operació d'un reactor per a la producció de biopesticides en el marc del projecte europeu Decisive. La instal·lació experimental produirà biopesticides per a ús agrícola a partir de residus orgànics.

11/11/2019

‎Pineda incrementa un 17% la recollida de vidre i se situa entre els sis primers municipis de Catalunya

‎El canvi de contenidors, la implicació ciutadana, la del sector comercial, i les campanyes informatives impulsades des de l’Ajuntament, han estat la clau de l’increment en la recollida de vidre.

11/11/2019

‎Polinyà estrena el primer punt de recàrrega elèctric per a vehicles

‎La instal·lació s'ha fet a l'avinguda de Sentmenat i té capacitat per a carregar dos cotxes alhora.

11/11/2019

‎Els pessebres esdevenen a partir de desembre un punt d’atracció de ciutats i pobles

‎El pessebre monumental pot esdevenir un complement ideal per als llums nadalencs convertint-se fins i tot en un atractiu turístic dels municipis pels dies de Nadal.

11/11/2019

‎Framun presenta Dryteq, la solució més senzilla de control intern de components i traçabilitat de producte

‎El temps d’assecatge és rapidíssim, tan sols 0,5 segons. I la seva durabilitat és de milers d’impressions.

11/11/2019

‎Dilluns 4 de novembre comença la implantació de la primera fase de contenidors de càrrega lateral a Granollers

‎El mes de març de 2020 es preveu que s’afegiran 2 camions més a la flota del CRVO per completar el desplegament de la càrrega lateral en una segona fase, i començar a substituir els contenidors de vidre.

11/4/2019

‎Entren en funcionament dos dels cinc nous autobusos híbrids de la flota de RubíBus

‎Els altres tres busos híbrids es posaran en funcionament en els pròxims dies.

11/4/2019

‎La construcció d’un aparcament i la reforma del parc infantil de la Draga, al balanç dels 100 dies de mandat a Banyoles

‎Miquel Noguer ha explicat que properament es compraran també tres nous habitatges socials.

‎Obres de remodelació del carrer de Francesc Samaranch de Molins de Rei

‎Es preveu la substitució del paviment, així com la modificació o substitució de les xarxes d’instal·lacions urbanes d’embornals i abastament d’aigua, i la renovació de l’enllumenat públic.

‎L’Ajuntament de Mataró posa en marxa l’Observatori Fiscal

‎L’eina, ja disponible al web municipal, s’emmarca en el projecte de Bon Govern i pretén ser un instrument que faciliti la definició de les polítiques econòmiques i fiscals.

11/4/2019

‎La Mancomunitat de Municipis per a la Promoció de l'Esquí Nòrdic i FGC signen un conveni per a les set estacions de nòrdic catalanes

‎Aquest acord comporta una inversió de 300.000€ que inclou les estacions de Guils Fontanera, Lles de Cerdanya, Aransa, Sant Joan de l'Erm, Tuixent-La Vansa, Virós Vallferrera i Tavascan.

10/28/2019

‎La Diputació deTarragona concedeix tres subvencions a l’Ajuntament de Móra d’Ebre

‎Aquestes subvencions estan dins del Programa d’actuacions de protecció de la salut pública.

10/28/2019

‎La Garriga obté un crèdit per valor d’un milió d’euros

‎Es tracta de dues línies de crèdit subvencionat per a inversions al poble, el Programa de Crèdit Local i la Caixa de Crèdit Local.

10/28/2019

‎El Consell Comarcal de la Selva publica les bases del concurs per seleccionar un projecte expositiu per al programa "Art en Ruta 2020"

‎Art en Ruta forma part del projecte SelvaCultura, que impulsa el Consell Comarcal de la Selva.

10/28/2019

‎Faura Casas presents en les III Jornades sobre Control i Auditoria al Sector Públic Local

‎L’edició del 2019 està centrada en l’aplicació pràctica del control financer mitjançant auditoria pública en l’àmbit local.

10/28/2019

‎El Pressupost de l’Ajuntament de Reus de 2020 creix un 13%, fins als 123 milions

‎El Govern de Reus portarà a votació del Ple de l’Ajuntament previst pel pròxim 25 d’octubre, l’expedient de Pressupost per a l’exercici 2020, que contempla un increment del 13,06% respecte als comptes d’enguany, i que arriba als 123.541.070,31 euros.

10/21/2019

‎El Pla director de l’enllumenat de Mataró avança amb quatre noves actuacions de renovació d’instal·lacions

‎Les obres, que suposen una inversió conjunta de prop de 600.000 €, permeten un important estalvi energètic, principalment pel canvi dels punts de llum a leds.

10/21/2019

‎ Envirocat Serveis crea nova societat a Barcelona, Envirocat Bcn, S.L.

‎L’empresa de solucions integrals de neteja urbana estarà present a Municipalia amb una amplia exposició de productes.

10/21/2019

‎Programes de subvencions i ajuts per invertir en solucions Smart Cities

‎Comunicat-i fa un recull de les diferents subvencions que disposen els municipis per invertir en solucions smart cities.

El Arte Cristiano restaura el pessebre d’Enguera

‎Es tracta d’un dels pessebres monumentals més important de la zona on les figures s’exposen cada any per Nadal al municipi i són un autèntic reclam.