Sant Boi impulsarà la Contractació Pública Responsable

Tots els contractes administratius inclouran clàusules socials, ambientals i d'innovació.

5/20/2019

L’Ajuntament de la Seu d’Urgell rebrà una subvenció de la UE per oferir wifi gratuït d’alta qualitat a espais públics de la ciutat

El Consistori urgellenc es beneficiarà d’un ajut europeu de 15.000 euros per finançar la instal·lació de connectivitat wifi que serà d’almenys de 30Mbps.

5/20/2019

Licitades les obres per construir un centre de serveis socials i entitats a la Trinitat Vella

Endavant la licitació de les obres per construir un nou centre de serveis socials amb un casal d’entitats i un punt d’informació i atenció a la dona al barri de la Trinitat Vella, a Sant Andreu. El complex connectarà els barris dels entorns, impulsarà l’activitat veïnal en una àrea aïllada pel pas de les vies i potenciarà l’associacionisme.

5/20/2019

Ripoll destinarà més de 100.000 € a projectes sorgits del seu segon procés participatiu

Renovar la Cavalcada de reis, un patí escolar educatiu obert a tots els infants de Ripoll i un parc infantil, zona de pícnic i millora del jardí botànic de la zona de la Devesa del pla, les 3 propostes escollides en els pressupostos participatius 2019.

5/20/2019

Els rentings de les impressores multifuncionals de tecnologia HP PageWide i del Plotter HP Designjet T520 desperten l'interès d'arquitectes a BB Construmat

Control Group va estar present a la Fira Barcelona Building Construmat, del 14 al 17 de maig, com a distribuïdor oficial d'HP.

5/20/2019

CIRCUTOR presenta les últimes novetats en sistemes de càrrega de vehicles elèctrics a Automobile Barcelona 2019

Les seves solucions cobreixen des de les necessitats domèstiques fins a la recàrrega ràpida en via pública, atenent així a tot tipus de públic interessat en el sector.

Sant Boi de Llobregat estrena els primers semàfors inclusius LGTBI

Amb motiu del Dia Internacional contra la homofòbia, la transfòbia i la bifòbia.

5/13/2019

La UAB, escollida per l’ESA per dur a terme un projecte sobre smart cities

Analitzaran com les tecnologies de posicionament i navegació contribuiran a la creació de les ciutats intel·ligents i sostenibles.

VIDsigner: Presentada com a partner tecnològic de DocuWare

L'empresa ha estat també en l'event DocuWorld Americas 2019.

5/13/2019

Renovació del conveni de col·laboració entre la Fundació Arquitectura i Societat i Mapei

Amb aquest acord s'aposta per la sostenibilitat en l'edificació i la construcció, la millora del medi ambient, la potenciació de la relació entre arquitectura i tecnologia i, en general, el desenvolupament de totes aquelles activitats que contribueixin a millorar la qualitat de l'arquitectura i el desenvolupament urbà en la societat actual.

5/13/2019

Banyoles aprova més d’un milió d’euros en inversions

Entre altres, es remodelarà el darrer tram del Rec Major, el parc infantil de la Draga, la pesquera Gimferrer o l’edifici del Tint.

5/6/2019

Aprovat el projecte d’un nou skatepark al parc de la Torrassa de l’Hospitalet

La instal·lació, reclamada pels aficionats de l’skate, reforçarà l’oferta d’aquesta pràctica esportiva i recreativa a la ciutat Aquest any es preveu que comencin les obres de l’skatepark de Gornal, en uns terrenys al costat del poliesportiu municipal del barri.

5/6/2019

"Els camins de Sant Jaume a la comarca de la Selva", un nou projecte de dinamització turística i cultural de la comarca

El projecte es desenvoluparà entre els anys 2019 i 2021 amb una inversió prevista d’1,9 milions d’euros

5/6/2019

La Festa del Riu i la Mostra d’Economia Social se sumen per omplir la llera del Cardener de música i propostes “transformadores”

La Setmana de l’Economia i la Cultura Transformadora començarà el 27 de maig i clourà amb la Festa del Riu el dia 1 de juny amb el treball conjunt d’iniciatives socials i culturals, cooperatives, Ateneu Cooperatiu i Ajuntament de Manresa.

Resol Grup entra a formar part del portal Ajuntament Impulsa

El mobiliari de l’empresa catalana que està present en més de 100 països de tot el món es vol donar a conèixer als ajuntaments catalans amb tota la seva varietat de productes que es poden trobar des del Passeig de la Fama de Hollywood, a aeroports internacionals o edificis més emblemàtics de tot el món.

5/5/2019

Ajuntament i veïns de Calafell acorden la reparació de la plaça Major, al nucli del Poble

La plaça és pública, però a sota hi ha un aparcament privat amb importants problemes de filtracions.

4/29/2019

Sant Quintí de Mediona rebrà una subvenció de 134.383,38 € per modernitzar el polígon industrial

L'Ajuntament ha presentat un projecte de modernització del polígon industrial que suposa una inversió de 201.776,85 €.

S’aprova de forma definitiva el Pla d’Acció Cultural de SantJust

En el ple de l’Ajuntament també es van aprovar les subvencions del programa “Contractació justa 2019” i la modificació dels contractes de neteja viària i residus i jardineria.

4/29/2019

L’Ajuntament de Sabadell destina 1,4 milions a la rehabilitació d’edificis d’ús residencial

L’aprovació de l’atorgament d’aquesta subvenció per fomentar la rehabilitació és la primera concreció de l’estratègia municipal en polítiques d’habitatge.

4/29/2019

L’Ajuntament de Gavà concedeix la llicència per construir 136 habitatges al nou barri de Can Ribes

El projecte destaca per la seva integració amb l’entorn, amb un tipus de construcció sostenible i innovadora en consonància amb els criteris que segueixen totes les actuacions del Pla de Ponent.