Adaptivecity presenta les novetats de Familyar al 4YFN del Mobile World Capital

El 4YFN és la plataforma de negocis que permet crear connexions entre inversors i startups, sota la premissa que aquestes empreses emergents són el motor de canvi en l'economia i al teixit empresarial. D’aquí el seu nom 4YFN, que en català vol dir “D’aquí a 4 anys”.

Aquest any Adaptivecity presentarà les novetats de l’App Familyar, una aplicació mòbil per cuidar de les persones grans:

• Descàrrega gratuïta durant 2 mesos.
• Descàrrega promocionada per ajuntaments i entitats.
• Versió per iOS disponible.
• Plataforma web de gestió d’usuaris per entitats.
• Nous projectes pilots en marxa.

I en especial els serveis integrats, avantatges i propostes a mida per a ajuntaments i entitats socials.

Del dia 22 al 24 de febrer esteu convidats a visitar el seu estand i conèixer com els ajuntaments poden estar en contacte amb els ciutadans de major edat i les seves famílies, per tal que la gent gran rebi l'assistència que necessiten i fomentar l’envelliment actiu fent-los formar part del seu entorn social i familiar.

tornar al llistat de notícies