El conseller d’Educació de la Generalitat de Catalunya, Josep Bargalló, va visitar Olivella el passat dijous 4 de febrer. Durant la seva visita, va anunciar que en el curs 2022-2023 està previst que comencin les obres de l’edifici propi de l’Institut-Escola d’Olivella.
Aquest centre educatiu integrat entrarà en funcionament al municipi el proper curs 2021-22, amb el primer curs d’educació secundària, gràcies a la remodelació d’una planta de l’edifici de La Crivellera on s’habilitaran dues aules noves i una aula complementària. Això ha suposat una inversió de 200.000 euros per a l’Ajuntament.
Els projectes educatius dels Instituts-Escola tenen com a principal valor afegit el fet de ser un model educatiu integrat, que reuneix totes les etapes educatives entre els 3 i els 16 anys.