Barcelona destinarà més recursos per a la inspecció del servei de neteja i recollida de residus

L’Ajuntament de Barcelona ha acordat iniciar la tramitació per triplicar el pressupost destinat a la inspecció del servei de neteja i recollida de residus. L’objectiu és augmentar les inspeccions setmanals, de 600 a 1.800, monitorar el servei i aplicar-hi millores en temps real i automatitzar la gestió d’incidències.

Les inspeccions del servei que fan les quatre empreses concessionàries encarregades del servei de neteja i de recollida de residus a Barcelona serveixen per detectar desajustos i aplicar mesures correctores de manera més àgil. En cas que es detectin incompliments, se sancionaran les empreses adjudicatàries amb multes d’entre 400 i 2.400 euros mensuals, segons el nombre d’incompliments detectats.

Una trentena de brigades de barri

El consistori ha establert també reforçar les brigades de barri amb nou equips, que s’afegeixen als 25 actuals, per atendre els avisos i les peticions de neteja que faci la ciutadania i solucionar de manera ràpida els desajustos del servei. En total hi treballaran 68 persones.



 
tornar al llistat de notícies

Aquest espai web utiliza  cookies pròpies i de tercers per tal de millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisis de la seva navegació. Si continua, entenem que accepta el seu ús. Pot informar-se sobre la nostra política de cookies aquí

Accepto
Top