L'Ajuntament de Castelló d'Empúries ha contractat el servei OAC 360º , un servei gratuït d'atenció telefònica, que ajuda a la ciutadania i a empreses a fer tràmits tràmit en línia. El servei de suport OAC 360, està actiu de 8 h a 20 h de dilluns a divendres.
A l’altre banda de la línia hi ha un grup expert de persones que coneixen diferents plataformes electròniques i que donen assistència a aquelles persones que tinguin dubtes davant una tramitació electrònica amb l’Ajuntament. Alguns dels dubtes que es resolen estan relacionats amb l’ús de les plataformes de contractació, presentació d’instàncies electròniques a l’Ajuntament, inscripcions telemàtiques, recepció de notificacions, etc.
El servei inclou la connexió remota a l’ordinador de la persona que faci la consulta, quan sigui necessari per a la resolució satisfactòria de la incidència, sota autorització expressa del ciutadà/ana.
Aquest nou servei és un pas més que fa l’Ajuntament per afavorir el fàcil accés als tràmits municipals que es poden fer online dins el procés d’implantació de l’administració electrònica que permet fer tràmits des de qualsevol lloc, durant les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any.