El pròxim 2 d’octubre de 2026 s’inicia la primera edició del Postgrau en Lean Construction i Gestió Avançada de Projectes, organitzat conjuntament per l’ITeC, el Col·legi de l’Arquitectura Tècnica de Barcelona (CATEB) i CALAF Constructora.
L’objectiu del postgrau és oferir una formació avançada al personal d’obra de les constructores, per tal de gestionar els projectes de manera més eficient a través de la metodologia Lean.
Al llarg del curs, l’alumnat podrà aprofundir en els principis del
Lean Construction i en metodologies avançades de gestió de projectes, com el Last Planner System, el Target Value Design (TVD), l’Integrated Project Delivery (IPD), el Virtual Design & Construction (VDC) i la intel·ligència artificial aplicada a la construcció. Les sessions es basen en casos reals i estan impartides per professionals en actiu de gran renom dins el sector.
Un dels grans valors afegits és el cos docent internacional, format per professionals en actiu de reconegut prestigi. Les sessions es basaran en casos reals i experiències pràctiques d’obra.
El postgrau es desenvoluparà en format híbrid, és a dir, amb sessions presencials i en línia per facilitar la participació dels professionals del sector.
Les places són limitades.
Les inscripcions ja estan obertes
aquí.