Comença la licitació de les obres de millora de l'accessibilitat de l'estació de Plaça de Sants L5

El Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica de la Generalitat ha licitat les obres d’adaptació a persones amb mobilitat reduïda de l’estació de metro de Plaça de Sants (L5), per un import de 16,6 MEUR. Els treballs corresponen a la primera fase de l’adaptació de l’intercanviador de metro (L1 i L5) i començaran la tardor que ve, amb un termini d’execució previst de 30 mesos. 

L’actuació afectarà diversos nivells de l’estació i inclouen l’ampliació del vestíbul existent, la instal·lació de tres nous ascensors; l’adaptació d’una part del passadís de connexió amb l’L1, l’ampliació de l’accés a la plaça de Sants, la construcció de dues noves sortides d’emergència, l’eixamplament de les escales que connecten el vestíbul amb el nivell pre-andana, el recrescut de les andanes i nous encaminaments per facilitar la mobilitat a persones amb dificultats visuals.

En paral·lel, el Departament té en redacció el projecte constructiu per a la millora de l’accessibilitat de l’estació de l’L1, segona fase de l’adaptació de l’intercanviador.

L’estació de Plaça de Sants (L1 i L5) rep en dia feiner, 21.792 viatges (L5) i 14.690 (L1). A més, es produeixen 9.950 intercanvis. En total, l’intercanviador suma més de 46.000 viatges al dia.

Senyalització sobre la porta d'un ascensor de la xarxa de metro / Foto: Pep Herrero (TMB)

Font: TMB
 
tornar al llistat de notícies

Aquest espai web utiliza  cookies pròpies i de tercers per tal de millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisis de la seva navegació. Si continua, entenem que accepta el seu ús. Pot informar-se sobre la nostra política de cookies aquí

Accepto
Top