OFERTA GENERAL COMUNICAT-i

VEURE CONDICIONS

COMUNICAT-i, la nova app de comunicació digital entre els ajuntaments i la ciutadania

Plataforma de comunicació ciutadana que consisteix en una app on la ciutadania comunica incidències amb fotografia i geolocalitzades, contesta enquestes i consulta les noticies del consistori. L’Ajuntament disposa d’un portal web per gestionar les incidències rebudes, editar les enquestes i comunicar avisos i notificacions push a més de disposar d’estadístiques i dashboard de resultats.

Millora la comunicació ciutadana, digitalitza el municipi i potencia una gestió més eficient dels serveis públics

Més info AQUÍ

App

OFERTA ESTRELLA COMUNICAT-i

COMUNICAT-i

La nova app de comunicació digital entre els ajuntaments i la ciutadania. Plataforma de comunicació ciutadana que consisteix en una app on la ciutadania comunica incidències amb fotografia i geolocalitzades, contesta enquestes i consulta les noticies del consistori.

Com obtenir el descompte

Clicar sobre "contactar", omplir el formulari que s'enviarà directament al proveïdor. El proveïdor l'identificarà com a usuari d'Ajuntament Impulsa per poder-li aplicar les condicions preferents i li respondrà en un màxim de 24 hores.