Aquest conveni té per objecte regular l’exercici, per part de l’ens comarcal, del servei de recollida, de transport, de valorització i de disposició del paper, vidre i envasos en contenidor, de la fracció resta a la vorera, així com també de la fracció orgànica mitjançant el compostatge casolà.
Per tal de finançar les competències delegades l’Ajuntament de Susqueda farà una aportació econòmica de 4.705,48 euros i de 3.884,78 euros per a l’any 2011 sense IVA, que respon al pla de gestió del servei de residus i compostatge casolà respectivament.
De totes maneres, tal com han explicat des de l’ens comarcal, les condicions de prestació del servei i l’aportació econòmica de l’Ajuntament de Susqueda es revisaran anualment en funció de l’estudi de costos associat al pla de gestió del servei. En aquesta línia, el Consell Comarcal presentarà al consistori una memòria que inclourà, com a mínim, el balanç econòmic anual i el detall dels serveis prestats. A més, s’informarà sobre els resultats del servei i, mensualment, el Consell Comarcal tindrà a disposició de l’Ajuntament informes amb els dies en què s’han buidat els contenidors, les quantitats recollides i les possibles incidències.
Aquest conveni de gestió de residus entre ambdues administracions també preveu que, en cas que el municipi de Susqueda estigui interessant en l’ampliació del material o del personal, de la freqüència de la recollida o la realització d’altres prestacions no incloses expressament en el conveni, NORA, S.A. s’encarregarà de les incidències que puguin succeir. En aquest cas, el consistori notificarà al Consell Comarcal les dades de contacte d’aquest responsable.
El termini de delegació de competències de gestió de residus municipals entre l’Ajuntament de Susqueda i el Consell Comarcal dela Selva, a través de l’empresa NORA, S.A., tindrà vigència indefinida .
Font: http://www.selva.cat