PROVEÏDORS DE Equips Eficiència Energètica Elèctrica

DEMANA EL PRESSUPOST QUE NECESSITIS a tots els proveïdors de: Equips Eficiència Energètica Elèctrica
Sense compromís i en un click. Et respondran en 24 h. Màxim
DEMANA PRESSUPOST

KM0 Energy, S.L.

KM0 Energy, S.L.
KM0 Energy és una empresa dedicada a activar la Transició Energètica, aplicant estratègies de descarbonització de l’activitat, promocionant la implantació de petits parcs de generació renovable distribuïda amb participació ciutadana, i amb innovació del sistema energètic, com ara les Comunitats Locals d’Energia.

•  Projectes de generació d’energies renovables d’escala local
Som especialistes en la promoció de projectes d’energies renovables d’escala local i descentralitzada. Estructurem el finançament dels nostres projectes per facilitar la participació ciutadana i contribuir al desenvolupament del territori.

•  Reducció de la petjada de carboni al sector públic
Assessorem, proposem, dissenyem i acompanyem al sector públic i privat en la seva estratègia integral de reducció i compensació d’emissions i estalvi energètic i econòmic, tant a curt com a mitjà termini.

•  Innovació i desenvolupament de nous models de mercat
Disseny de solucions i models de negoci per al sistema energètic del 2030 pel sector públic i privat. A Km0 Energy tenim clar que per assolir els reptes el 2030 no n’hi ha prou a tenir visió i incidència en els debats del sector. Cal detectar també les noves tendències tecnològiques, socials i legislatives com són l’emmagatzematge i la flexibilitat de la demanda energètica.
El nostre equip de professionals participa regularment en els principals entorns d’innovació nacionals i internacionals així com assessora els governs català i espanyol per tal de poder oferir les millors oportunitats energètiques. Només així podem fer viables i implementar projectes d’alt impacte que assegurin la transició del conjunt del país cap a una energia neta i sense emissions de gasos d’efecte hivernacle.

 
Carrer Lepant, 43
08223 Terrassa
93 193 90 99

CIRCUTOR

CIRCUTOR

Líders per experiència
CIRCUTOR, amb més de 40 anys d'experiència, disposa de 6 centres productius a Espanya i la República Txeca, que treballen en el disseny i fabricació d'equips destinats a millorar l'eficiència energètica: equips de mesura i control de l'energia elèctrica i de la qualitat del subministrament, protecció elèctrica industrial, compensació de reactiva i filtrat d'harmònics, recàrrega Intel·ligent de vehicles elèctrics i energies renovables.
Aportant solucions amb més de 3.000 productes en més de 100 països d'arreu del món.

Innovació
Tot el coneixement adquirit durant aquest període està reflectit en els nostres productes, dotats de fiabilitat, robustesa, facilitat d'ús i el més important: innovació.

Tecnologia pròpia
CIRCUTOR disposa d'un equip de R + D + I format per més de 60 enginyers, que treballen dissenyant nous productes,
per satisfer la demanda del mercat, incorporant les més avançades tecnologies.

Laboratoris d'assaig
Disposa de laboratoris propis per a assajos de compatibilitat electromagnètica (EMC / EMI), calibratge i laboratori oficial de verificació metrològica, que permeten garantir la qualitat de tots els seus productes amb els més alts estàndards de qualitat.

Nous productes
CIRCUTOR segueix apostant per la innovació per aprofitar els últims avenços tecnològics, i així poder incorporar-los als seus productes.

Vial Sant Jordi s/n
08232 Viladecavalls
937 452 900

CLECE FACILITY SERVICES

CLECE FACILITY SERVICES

El 1992 naixia Clece, un projecte empresarial dins del Grup ACS, inicialment focalitzat en la prestació de serveis de neteja a entitats públiques.

Les ganes i il·lusió amb què llavors comencem segueixen sent avui les mateixes i és això, en part, la clau de l'èxit d'una companyia que, en més de dues dècades, s'ha convertit en l'empresa multiserveis de referència a Espanya, amb una taxa anual de creixement del 11,5% en els últims dotze anys.
Una empresa capaç de liderar activitats tan importants per a la societat com serveis socials o educatius, sense oblidar altres activitats lligades amb la sostenibilitat o amb el suport a l'activitat institucional i empresarial del nostre país: serveis mediambientals i d'eficiència energètica, neteja, manteniment de edificis i instal·lacions, logística o restauració, serveis que ajuden a que institucions i empreses puguin centrar-se en la seva activitat principal i ser així més eficaços.

Organitzada en set divisions territorials, amb delegacions a les principals capitals espanyoles i portugueses i una plantilla amb prop de 70.000 empleats, estem capacitats per donar servei a empreses i institucions en qualsevol punt d'Espanya, Portugal i el Regne Unit mantenint els mateixos estàndards de qualitat.

Com una de les empreses que més persones gestiona a Espanya, amb un creixement anual de plantilla del 5,4% respecte a l'any anterior, en Clece hem impulsat en els últims temps una tasca que emana de la nostra vocació per contribuir a una societat més equilibrada : la inserció laboral de col·lectius desfavorits. El repte: fer de Clece un lloc per a tots. Aquest compromís amb la societat, ens ha portat a comptar entre els nostres treballadors amb més de 5.000 persones procedents de col·lectius vulnerables.

C/Ferrater i Mora, 2-4 3ª pl
08019 Barcelona
93 303 69 46

GRUP SOLER

GRUP SOLER

Grup Soler és un grup d’empreses dels sectors de les instal·lacions, construcció, manteniment i serveis energètics, especialitzat en el disseny i execució de projectes integrals, amb criteris d’excel·lència, innovació i sostenibilitat.
Fundat el 1953, compta amb recursos propis, personal qualificat i polivalent i amb una extensa experiència per atendre el client des de la professionalitat i la proximitat en tot tipus de projectes.

C.Onze de Setembre, 10-A Pol. Plans de la Sala
08650 Sallent
93 877 25 58

EFFILOGICS Technologies, S.L

EFFILOGICS Technologies, S.L

Effilogics Technologies ofereix al mercat una plataforma de gestió d’eficiència energètica basada en la telemesura i el telecontrol. Integra i comercialitza solucions tecnològiques i serveis per fomentar l’estalvi energètic en edificis existents.

Ha desenvolupat la plataforma intel·ligent effiMAP de gestió de l'eficiència energètica en edificis, que integra l'anàlisi i control de consums d'energia, d'aigua, de gas i de generació de residus. Permet detectar ineficiències, mals hàbits o usos, veure la segmentació i el detall dels consums per serveis (il·luminació, clima, aigua calenta, etc.), d’àrees o estances determinades o d’equips concrets per ajustar-ne l'ús i per valorar la idoneïtat d’una inversión de canvi. Disposa de sistemes d’alarmes a partir d' events o paràmetres d’entorn (com temperatura, humitat, presència, ocupació, horaris, etc.) i finalment poder actuar manual o automàticament sobre equipaments per evitar consums innecessaris o imprevistos. Tot plegat, es disposa d’un sistema d’informació energètica en mode de servei de gran valor i en un entorn web, el que li dona la màxima ubiqüitat.

Via Augusta 15-25 @Sant Cugat BusinessPark
08174 Sant Cugat del Vallès
931 514 652

DEXMA

DEXMA

Donant servei a més de 500 empreses en 24 països, DEXMA és un proveïdor líder de programari de gestió d'energia per a edificis, retail i indústria. DEXCell Energy Manager és un programari basat en el núvol, compatible amb més de 30 fabricants d'equips de mesura, que ajuda a organitzacions a reduir el consum d'energia i el seu cost, a través del seguiment de factures, la telelectura del comptador fiscal, submesura , anàlisi, alarmes, informes i control.

DEXMA ven el seu programari i serveis a través d'una xarxa global de Partners composta per 150 empreses, la majoria d'elles Empreses de Serveis Energètics, Integradors i comercialitzadores elèctriques. Fundada el 2007, DEXMA té oficines a Barcelona i Londres. Per obtenir més informació sobre DEXMA, visiteu www.dexmatech.com i Seguiu-nos a Twitter @ DEXMA_ES

Marie Curie, 8-14
08042 Barcelona
931 810 195

SINAPSE

SINAPSE

Sinapse ofereix solucions per millorar l'eficiència i contribuir a l'estalvi energètic en les xarxes elèctriques, tant en l'enllumentat públic com privat.
El seu sistema de telegestió punt a punt és adaptable a qualsevol tecnologia existent i no necessita obra civil.

C/ Mariano de Pano, 104
22500 Binéfar
974 119 005

CONVI EQUIPAMENTS I SERVEIS

CONVI EQUIPAMENTS I SERVEIS

Els nostres més de deu anys d'experiència ens avalen com una empresa pionera en el sector dels serveis per a la indústria, el comerç, i els edificis residencials, consolidant un alt grau d'especialització en el sector de l'aparcament.

Per què comptar amb diversos proveïdors quan un de sol, de màxima confiança, pot donar-li total cobertura? Aquesta és la nostra màxima: centri's en gestionar el seu negoci, nosaltres podem desenvolupar tots els serveis auxiliars, instal·lacions i equipaments que necessiti el seu negoci al millor preu i amb una immillorable atenció. Oblidis de coordinar diferents equips, inverteixi en el seu temps: confiï els serveis auxiliars de la seva instal·lació a CONVI, un grup especialitzat en instal·lacions multidisciplinars i amb un equip humà format i eficaç.

Tenim també delegació a València: Avda. Cortes Valencianas, 39 Ed. Gèminis Center – 46015 València

C/Acàcies 34, Local 2
08027 Barcelona
902363732-932431238

SUMAFACILITIES SL

SUMAFACILITIES SL

Sumafacilities és una empresa especialitzada en Facility Management - Gestió dels edificis i Serveis Generals -. Gestionem les activitats secundàries d’empreses i corporacions, per tal que aquestes puguin dedicar el seu esforç i recursos a les activitats principals.
Com Consultoria de Facility Management, desenvolupem consultoria estratègica per millorar l’ organització i els processos relacionats amb el Facility Management en empreses i corporacions, ajudant a trobar millores qualitatives, econòmiques i de control.
Organitzem i negociem la contractació dels serveis i mitjans que tota corporació necessita per desenvolupar les seves activitats, cercant els proveïdors més adequats segons el tipus d’activitat i client.
Assumim la gestió delegada dels edificis i serveis generals, coordinant les activitats dels proveïdors, gestionant les peticions internes dels usuaris i vetllant pel bon estat de les instal·lacions i compliment dels nivells de servei contractats.

Passeig Taulat 231
08019 Barcelona
931 295 380

Aquest espai web utiliza  cookies pròpies i de tercers per tal de millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisis de la seva navegació. Si continua, entenem que accepta el seu ús. Pot informar-se sobre la nostra política de cookies aquí

Accepto
Top