Del 19 al 23 d’octubre ha tingut lloc a Fira Barcelona la vintena edició del Barcelona Meeting Point. Es tracta del saló immobiliari professional més important de l’estat espanyol on cada any es reuneixen les personalitats més destacades del sector per conèixer-ne el seu estat, les oportunitats d’inversió i les noves tendències per a fer negocis.
Jordi Cornet, president del Barcelona Meeting Point va afirmar la setmana passada en una entrevista a “El Món a RAC1” que el govern del PP té previst presentar un paquet de mesures fiscals per incentivar el lloguer i bonificacions per ajudar als ajuntaments a rehabilitar edificis i barris.
D’aquesta manera, empreses com Estucs Casadevall, especialistes en la recuperació d’edificis històrics podria fer-ne la rehabilitació. En una entrevista a Ajuntament Impulsa, Carles Casadevall va afirmar que a l’hora de rehabilitar un edifici la inversió a fer és important i que caldria incentivar els ajuts autonòmics i estatals. Per tant, les declaracions de Cornet són una bona notícia per als estucadors i altres professionals del sector que es dedicant a la restauració i rehabilitació d’edificis.