PRODUCTES I SERVEIS
PLATAFORMA GESTIONA
Seu electrònica
Posa a la seva disposició una seu electrònica on poder comunicar-vos, consultar informació de la teva entitat, realitzar tràmits electrònics, consultar informació dels seus assumptes o expedients, accés per als membres d’òrgans col·legiats, rebre atenció telemàtica, poder signar documents electrònics. Tot això sense necessitat de desplaçar-se.
Garantim que les teves notificacions compleixen la normativa vigent i són posades a disposició del ciutadà a través d’eNOTUM i MyGov.
Oficina d’assistència
L’Oficina d’Assistència en matèria de registres permet que tots els tràmits neixin sempre en format electrònic, i s’evita haver de gestionar expedients mixtos.
* Registre electrònic connectat amb la resta d’administracions públiques a través d’EACAT
* Administra i verifica apoderaments de caràcter general o específics
* Integrada amb els serveis del Consorci AOC (EACAT, REPRESENTA, VIA OBERTA, MUNICAT)
Totes les eines tecnològiques al teu abast per oferir la millor experiència al ciutadà, millorant l’atenció prestada.
Models d’instàncies: Tots els teus tràmits personalitzats i models normalitzats estaran disponibles perquè es pugui assistir en l’emplenament de tots els passos i requisits de tramitació.
Còpies digitals autèntiques: Realitza còpies digitals autèntiques a partir de documents en paper, signades electrònicament per funcionari habilitat o mitjançant digitalització automatitzada amb segell d’òrgan|. Redueix càrregues administratives i permet la incorporació a l’expedient electrònic.
Funcionaris habilitats: Mantén actualitzat un registre interoperable de funcionaris habilitats per a l’expedició de còpies autèntiques o la signatura en representació de l’interessat.
Signatura biomètrica: A través de la integració amb sistemes de signatura biomètrica pots convertir les signatures manuscrites dels teus ciutadans en signatures electròniques mitjançant l’ús de tauletes.
Gestor d’expedients líder del mercat
La nostra gestió d’expedients es desenvolupa sobre la tecnologia més innovadora, amb el màxim rigor jurídic i una seguretat certificada de sèrie. Integrat amb SIA, Inside i iARXIU.
Una peça transversal per a tota l’organització que s’integra amb les teves solucions verticals i, per descomptat, amb els serveis del Consorci AOC, de manera nativa.
Aporta una tramitació eficient i una producció documental organitzada amb circuits de tramitació fàcilment personalitzables “en calent / en el moment”, que fan de Gestiona la plataforma líder.
Un potent motor de tramitació que ofereix a l’usuari una experiència de treball àgil i intuïtiva, fent fàcil el més complex i permetent estalviar molt temps i esforços.
Què ens diferencia?
- Tramitació híbrida
- Analítica de dades
- Interoperabilitat
- Auditories
Signa al núvol
A Gestiona signaràs des de qualsevol lloc de forma ràpida i segura (conforme a la norma CEN 419241 i complint les polítiques i requisits de seguretat establerts a ETSI TS 119 431-1 per al servei de creació de signatura electrònica en QSCD/SCDev remot, garantint l’ús exclusiu de les claus per part del signant), marcant simplement un PIN.
La nostra autoritat de certificació esFirma, integrada amb Gestiona, permet als nostres clients poder auto proveir-se de tots els certificats que necessitin per al desenvolupament de la seva activitat. (Segell electrònic, Certificats de persona física, Certificats de persona física amb pseudònim, Segell de temps).
Òrgans i resolucions
Ordena l’adopció de resolucions per part dels òrgans de govern de l’entitat i automatitza la gestió dels llibres oficials. Controla el cicle complet amb el màxim rigor jurídic i seguretat en el procés més crític de la teva organització.
Trasllada al món digital les reunions dels òrgans de govern per videoconferència, amb la possibilitat d’enregistrament certificat i retransmissió per les xarxes socials corporatives de la teva entitat.
APP mòbil
L’APP de Gestiona et permet accedir des del mòbil o tauleta a la plataforma, amb totes les garanties de seguretat, i validar documents o signar amb la teva targeta virtual d’esFirma.
MÒDULS ADDICIONALS
Tramitació reglada
Contractació electrònica
Control intern
Cita prèvia
Eines col·laboratives
Analítica
SERVEIS PERSONALIZATS
Servei de millora contínua
Integracions
Migracions de dades
CASOS D’ÈXIT I REFERÈNCIES
El 70 % de l’administració local tria Gestiona
Ajuntament de Parets del Vallès, Ajuntament de Martorell, Ajuntament de Vila-seca, Ajuntament de les Franqueses del Vallès, Consell Comarcal del Baix Ebre, Consell Comarcal del Baix Empordà, Consell Comarcal Ribera d’Ebre, Consell Comarcal Berguedà, Consell Comarcal Moianès, etc.
Ajuntament Eivissa
Ajuntament de Galdakao
Mancomunitat de Municipis de la Vall d'Albaida
Ajuntament de Ronda