El marketing visual es una tendència a l’alça per generar impactes, vendes, contactes i negocis. És un bon recurs si volem deixar petjada i crear una marca sòlida i pròspera per tal de donar-nos a conèixer entre els nostres possibles clients o ciutadans en el cas d’administracions.
Si es disposa d’una flota de vehicles, o fins i tot d’un sol vehicle, es disposa d’un suport publicitari en potència molt efectiu per a promocionar missatges, productes o la pròpia marca.
Generar comunicació gràfica en els vehicles i convertir-los en un mitjà de comunicació gratuït en benefici dels seus objectius és una de les noves línies que està potenciant darrerament l’empresa Framun, que anima a empreses i administracions a convertir les seves flotes en un suport on comunicar els seus productes i/o serveis, seduir i generar confiança entre els seus clients o entre els ciutadans.
En aquest punt decidir per on començar, quins colors utilitzar, on situar les imatges o text, etc . pot semblar un xic complicat i estressant tot plegat. Framun rètols ajuda en aquestes decisions des de l’inici del projecte, en la concepció, per després dur a terme la retolació dels vehicles. Amb la implicació de Framun en tot el procés es garanteixen uns resultats professionals que permeten fer realitat els objectius dels clients.
Actualment, Framun utilitza el sistema de retolació en vinils que s’adapta a totes les corbes del vehicle creant un efecte visual molt potent i que perdurarà en el temps. Hi ha diferents tipus de vinils: de tall i de tall/impressió; es treballen amb diferents materials en funció del projecte, l’espai a cobrir, etc.
Per oferir un resultats espectaculars Framun aconsella la retolació integral del vehicle, vidres inclosos generant un element molt corporatiu per al missatge de la qualsevol empresa o administració.