L'Ajuntament de Sabadell posa en marxa un pla d'actuacions per millorar la seguretat de les àrees de joc infantil

L’Ajuntament de Sabadell endegarà un conjunt de mesures per millorar la seguretat de les àrees de joc infantil i, alhora, ajustar-les a la normativa. Aquestes obres es realitzaran a diferents àrees repartides als 7 districtes de Sabadell, atès que s’ha detectat que algunes d’aquestes no compleixen part de les normatives i recomanacions vigents.

La superfície total aproximada de l’actuació és de 22.798 m2, amb una inversió de més de 70.000 euros.

Tal i com afirma el regidor d’Espai Públic, Xavier Guerrero “en algunes de les àrees de joc on s’actua, els paviments de seguretat s'han d'arranjar, en d'altres hi ha elements de joc deteriorats que cal canviar i alguns trams de les tanques perimetrals existents”.

S’han fixat diferents nivells d’actuació en cada una de les àrees de joc, que
bàsicament corresponen a:
- Reordenació de jocs i substitució d’elements de joc deteriorats.
- Arranjament de tanca perimetral de fusta.
- Instal·lació i arranjaments de paviments de seguretat, de tres tipus diferenciats depenent de l'àrea de joc: sorra fina rentada, ull de perdiu (àrid –pedretes—petit i rodó sense arestes vives) ó paviment de cautxú.

D’altra banda i també en el marc d’aquest actuació, Guerrero destaca que “vist
l'irregular ús i distribució de les àrees de joc infantil al conjunt de la ciutat, tenim prevista una segona fase en què analitzarem els diferents espais de joc infantil i mirarem de repartir-los d'una manera més equitativa per al conjunt de la ciutat”.

tornar al llistat de notícies