L’Ajuntament de Sant Cugat implanta un nou mètode de contractació pública, els sistemes dinàmics d’adquisició (SDA)

L’Ajuntament de Sant Cugat busca aconseguir mesures de racionalització que permetin una major eficàcia en la contractació pública, així com promoure l'accés a les petites i mitjanes empreses i als professionals individuals.

El mes de desembre del 2022 es va fer una prova pilot amb l’aprovació d’un Sistema dinàmic d'adquisició per a l’adquisició de subministraments de béns diversos per a les activitats culturals del municipi per un valor estimat del contracte de 2.484.000 € sense IVA. Aquesta iniciativa ha comportat un canvi substancial a l'hora de ser més àgils amb els proveïdors i en tres mesos ja s’han formalitzat fins a 6 contractes derivats d’aquest SDA i, properament, se’n formalitzaran més.

Davant l’èxit d’aquesta prova pilot, l’Ajuntament està preparant nous SDA amb un valor estimat del contracte d’aproximadament 7 milions d’euros durant la seva vigència: 

-    SDA de personal de servei de vigilància:

o    Vigilants amb arma o sense
o    Auxiliars de vigilància

-    SDA de personal de lleure:

o    Monitoratge per activitats

-    SDA de personal de suport a activitats, el qual inclou les següents prestacions:

o    Personal destinat a muntatge i desmuntatge d’espectacles
o    Trasllat de mobiliari
o    Personal amb tasques de consergeria
o    Personal d'acomodació, atenció al públic i suport de sala
o    Altres categories de personal

L’Ajuntament també té planificada l’aprovació de més SDA a partir del segon semestre del 2023, alguns dels quals són:

- SDA de subministrament de material per la Brigada d’Obres
- SDA de serveis diversos per la Brigada d’Obres (vidriers, reparacions i manteniment)
- SDA de serveis d’assessorament, consultoria i auditories
- SDA de serveis d’impremta, copisteria i edició
- SDA de serveis de publicitat
- SDA d’adquisició de llicències i programari informàtic
- SDA de subministrament de mobiliari
- SDA d’obres i serveis relacionats amb obres (redacció de projectes, direcció d’obres, etc)

Com funcionen els SDA:

1-    Fase d’homologació dels proveïdors
2-    Fase de realització i adjudicació dels contractes basats en els SDA
3-    Fase d’execució de la contractació




 
tornar al llistat de notícies

Aquest espai web utiliza  cookies pròpies i de tercers per tal de millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisis de la seva navegació. Si continua, entenem que accepta el seu ús. Pot informar-se sobre la nostra política de cookies aquí

Accepto
Top