L’Ajuntament de Sitges, el tercer de Catalunya amb més influència a les xarxes socials

Un estudi independent de la consultoria de comunicació política iPolítics ha determinat que l'Ajuntament de Sitges és el tercer de Catalunya amb més influència a les xarxes socials. L'empresa, especialitzada en la gestió de campanyes i l'assessorament institucional 2.0, ha arribat a aquesta conclusió a través del servei webKlout, una eina de mesura virtual que analitza més de 400 paràmetres diferents de les xarxes socials més significatives per assignar als seus usuaris una puntuació que va de l'1 al 100. En aquest rànquing, l'Ajuntament de Sitges ha obtingut la tercera posició amb un total de 62 punts, només superat per dues grans ciutats del país com ara Tarragona (63) i Girona (69).

La mitjana actual dels usuaris de Klout és de 40 punts i tan sols un 5% d'ells supera la barrera dels 60. Els valors que aquest sistema té en compte són més qualitatius que quantitatius. Això vol dir que, més que ressaltar la quantitat de continguts i seguidors d'una institució, es premia la interacció que generen els seus missatges entre els usuaris de les diferents xarxes socials.

Actualment, l'Ajuntament de Sitges té presència a Facebook, Twitter, Flickr i Instagram, a més d'El Blog de l'Alcalde a Blogger. L'aposta comunicativa 2.0, que es va iniciar en el present mandat, es completa amb els perfils propis de Turisme de Sitges, l'Espai Jove, Sitges Dona, Sitges Acollidor, Sitges Teatre, Maricel TV i Ràdio Maricel en diferents xarxes socials.


Font: Ajuntament de Sitges
 
tornar al llistat de notícies

Aquest espai web utiliza  cookies pròpies i de tercers per tal de millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisis de la seva navegació. Si continua, entenem que accepta el seu ús. Pot informar-se sobre la nostra política de cookies aquí

Accepto
Top