L'aparcament de l'Estació Les Franqueses-Granollers Nord serà públic i gratuït

L'aparcament de l'Estació de RENFE de Les Franqueses del Vallès- Granollers Nord serà públic i gratuït. L'Ajuntament de Les Franqueses (Vallès Oriental) està negociant amb ADIF un contracte de lloguer pels pròxims deu anys. Les obres d'adequació podrien començar aquest setembre si hi ha acord. L'aparcament, que compta amb unes 300 places, és actualment d'ús exclusiu pels usuaris del tren. Les barreres d'accés, però, han estat trencades diverses vegades i els cotxes hi estacionen lliurament. D'altra banda, l'Ajuntament també preveu instal·lar uns ascensors per connectar l'aparcament amb el barri de Bellavista de Les Franqueses.

L'alcalde de Les Franqueses, Francesc Colomé (CiU), està mantenint converses amb l'alcalde de Granollers, Josep Mayoral (PSC) per portar a terme tota l'actuació conjuntament. L'estació està al barri de Bellavista de Les Franqueses, al límit amb el municipi de Granollers. "És una estació que dóna servei al CAP de Les Franqueses-Granollers Nord, al Carrer Girona de Granollers o al pavelló de bàsquet", ha puntualitzat Colomé.

L'aparcament és propietat d'ADIF i, en teoria, és d'ús exclusiu pels usuaris del tren. Les barreres d'accés han estat trencades diverses vegades i els cotxes hi entren lliurement. A dia d'avui, per exemple, les barreres no hi són i el sistema de control no funciona. "Volem un aparcament totalment obert i no contemplem fer-hi zona blava", ha subratllat l'alcalde

De moment, Colomé pretén destinar entre 15.000 i 20.000 euros dels fons municipals a les obres d'adequació. L'Ajuntament també preveu instal·lar uns ascensors que connectin l'aparcament amb el barri de Bellavista, que orogràficament està a un nivell superior.

L'alcalde ha indicat que encara no hi ha data per els ascensors, però calcula que el cost serà d'uns 100.000 euros. L'objectiu és sufragar-ho amb fons del Pla de barris i de la Diputació de Barcelona.
 

Font: La Vanguardia / Foto: Lluís Vilaró (ACN)
 

 

tornar al llistat de notícies

Aquest espai web utiliza  cookies pròpies i de tercers per tal de millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisis de la seva navegació. Si continua, entenem que accepta el seu ús. Pot informar-se sobre la nostra política de cookies aquí

Accepto
Top