L'experiència de l'ús de la signatura electrònica de l'Ajuntament de Premià de Mar, al Congrés de Govern Digital

En el transcurs del Congrés de Govern Digital, celebrat a Barcelona, s’ha fet la ponència “Solucions de signatura àgils per a la gestió de l’expedient electrònic”, en la qual hi ha participat tècnics de l’Ajuntament i s’ha explicat l’experiència de Premià de Mar en l’ús de la plataforma d’administració electrònica que s’utilitza per gestionar els expedients tramitats i els documents electrònics.

Des de l’estiu passat, la signatura a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà es fa a través de dispositius electrònics. D’aquesta manera, a banda de garantir la validesa jurídica, s’evita la impressió i posterior emmagatzematge físic de nombrosos documents en paper i se n’agilitza la recerca a través del sistema informàtic.

Alhora, l’Ajuntament també disposa d’un signador que permet agilitzar la signatura a través de dispositius mòbils.

 

tornar al llistat de notícies

Aquest espai web utiliza  cookies pròpies i de tercers per tal de millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisis de la seva navegació. Si continua, entenem que accepta el seu ús. Pot informar-se sobre la nostra política de cookies aquí

Accepto
Top