L'ús de tauletes digitals, principal novetat del nou curs a l'escola bressol municipal de Premià de Mar

L'escola bressol municipal Els Gafarrons implementarà ben aviat l'ús d'una aplicació per a tauletes digitals amb l'objectiu de millorar la comunicació entre el centre i les famílies mitjançant les noves tecnologies. Aquesta és la novetat més destacada del nou curs escolar al centre, que va començar el 6 de setembre.

L'ús de les tauletes, una iniciativa de l'equip educatiu de l'escola bressol i de la Regidoria d'Ensenyament. Es preveu que a principis d'octubre les famílies dels infants escolaritats al centre podran fer servir ja l'aplicació per rebre de forma immediata informació sobre la seva escolarització, demanda de material necessari, fotos, resum d'activitats, calendaris, horaris, avisos de reunions, novetats de l'escola o programacions, entre d'altres. En aquest sentit, les educadores de l'escola han rebut els darrers dies formació específica sobre l'ús de l'aplicació i de les tauletes.

 

tornar al llistat de notícies

Aquest espai web utiliza  cookies pròpies i de tercers per tal de millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisis de la seva navegació. Si continua, entenem que accepta el seu ús. Pot informar-se sobre la nostra política de cookies aquí

Accepto
Top