Adtende ha presentat en la darrera edició del Congrés de Govern Digital el seu servei OAC360º SOCIAL. Un servei que neix arrel de detectar necessitats per part de la ciutadania i que dona suport logístic als Serveis Socials dels ajuntaments.
En els darrers temps la demanda per part dels ciutadans i les ciutadanes d'ajudes, beques, subvencions, etc. ha pujat de manera exponencial. Això provoca un efecte dòmino, més demanda, més feina, més pressió sobre els professionals de serveis socials, més saturació, menys agilitat per resoldre les necessitats dels usuaris. I és aquí on apareix OAC360º SOCIAL, un servei nascut amb la vocació de ser una ajuda important dels Serveis de Benestar Social dels ens públics que no poden permetre’s demorar l’assistència a persones necessitades perquè no donen més de sí.
Els treballadors socials municipals poden tenir ara una ajuda important a nivell burocràtic, incorporant als usuaris al servei gràcies a aquest nou servei d’Adtende, i es poden focalitzar realment a atendre les necessitats més importants dels usuaris si s’alliberen d’aquesta burocràcia. Aquesta ajuda contribueix a no saturar les atencions presencials, i a incrementar la gestió digital del servei. Segons Adtende, el servei suposa alliberar de mitjana, 16 hores a la setmana de feina burocràtica d’un professional dels serveis socials. Al mateix temps OAC360º SOCIAL, assisteix als usuaris en els tràmits electrònics de l’àmbit social. A nivell d’assistència als usuaris es garanteix la màxima gestió digital a la fase d'acollida, en l'assignació de la primera visita amb els professionals, i per a la comprovació documental i digitalitzada. Amb OAC360º SOCIAL, es garanteix l'assistència telefònica ininterrompuda de 12 hores al dia, per ajudar la ciutadania que necessita tramitar electrònicament recursos socials, siguin municipals, comarcals, provincials o estatals.
Actualment aquest servei ja està operatiu a l'Ajuntament de Lleida que en poc més de 15 dies va veure incrementades les atencions més d’un 22%. Segons, Laura Sunyol, coordinadora d’organitzacions i polítiques digitals de La Paeria de Lleida, gràcies a OAC360º SOCIAL, que incorpora business intelligence, les trucades fallides que tenien deixaran de ser-ho, ja que totes queden registrades i es podran atendre i ,a més, els permetrà obtenir informació de totes les dades capturades per prendre unes bones decisions.
Adtende, molt coneguda a Catalunya pel seu valuós servei OAC360º d'assistència telefònica a la ciutadania en la tramitació electrònica a través de portals públics, ha creat doncs un equip especial de professionals dels serveis socials que, a més, són experts en tramitació electrònica. Així, OAC360º social es converteix en una línia especialitzada d’aquest servei OAC360º.
Per a més informació CONTACTA AQUÍ