la primera plataforma 2.0
i administració local

ENTREVISTA A MARC CANDELA
ALCALDE DE MARTORELLES

"Ja no ens plantegem cap equipament que no tendeixi al seu autoconsum" llegir+

Nova actuació per reurbanitzar i pacificar l'entorn del Mercat de Sants

Les obres de l'entorn del mercat de Sants, que es preveu que durin vuit mesos, s’efectuaran en el tram del carrer del Tinent Flomesta comprès entre els carrers de Sants i d’Antoni de Capmany. El projecte millorarà les condicions d’accessibilitat, d’enllumenat, d’arbrat i de mobiliari urbà, entre altres, d’aquest espai.

L’actuació transformarà uns 3.000 metres quadrats i configurarà la secció com a plataforma única per dotar el carrer de prioritat invertida, és a dir, amb preferència dels vianants davant dels vehicles. Les voreres seran asimètriques, d’1,7 i 2,60 metres d’amplada, i la calçada serà de 3,50 metres, amb un sol carril de circulació i sense franges d’estacionament.

També es faran treballs de nova pavimentació, es plantarà arbrat d’alineació a la vorera est, es col·locarà mobiliari urbà (papereres) i se soterraran de serveis. La renovació de l’enllumenat consistirà a instal·lar-hi columnes de llum de 5,8 metres d’altura a la vorera oest del carrer.

La transformació del carrer del Tinent Flomesta se sumarà als treballs dels carrers de Sant Frederic, Casteràs i Càceres (fins a Sant Medir); Jocs Florals (entre Antoni de Capmany i Sants), i Riera d’Escuder (entre Daoíz i Velarde i Sants). Totes aquestes actuacions s’emmarquen en les obres de reurbanització de l’entorn del Mercat de Sants, que donaran prioritat als vianants i contribuiran a potenciar el caràcter comercial de la zona.

CERCADOR DE PRODUCTES
Subscriu-te gratis al newsletter
La incorporació del vehicle elèctric dins les flotes municipals
Jornada Eficiència Energètica