Micro BR, acaba d’incorporar a la seva selecció de fabricants de primer nivell a Bitcarrier. Aquesta empresa ha desenvolupat i comercialitza un sistema intel·ligent pel control i la gestió del trànsit en temps real basat en l’auditoria de les xarxes sense fils.
Aquest sistema ha de permetre realitzar prediccions de trànsit, gestionar possibles embussos de vehicles i escollir rutes de transport públic per reduir el temps de circulació. Gràcies a un sistema de bluetooth i de wi-fi, es podrà calcular per exemple, el temps de recorregut entre els dos extrems d’un carrer.
Actualment, aquest sistema de tecnologia punta ja s’ha aplicat en Ajuntaments com el de Saragossa o el de Sant Cugat.
Menció d’Honor a IBM SmartCamp Final Mundial
Bitcarrier, empresa amb seu a Barcelona, acaba de guanyar aquest 2012 una Menció d’Honor a IBM SmartCamp Final Mundial, celebrada a Sant Francisco. Aquest concurs va ser creat per IBM per identificar la creació d’empreses tecnològiques més prometedores del món i treballar amb elles per construir un planeta més intel·ligent.
Pots veure un post detallat en el blog d' Ajuntament Impulsa: http://blog.ajuntamentimpulsa.cat/2012/04/16/el-transit-al-mobil-del-ciutada/
Subscriu-te ara mateix per e-mail i rebràs totes les novetats quinzenalment al teu e-mail: http://blog.ajuntamentimpulsa.cat/