Osona acull amb èxit la primera jornada anual per a professionals del sector públic impulsada per Adtende SL

El passat 12 de juny de 2025 es va celebrar, a l’entorn rural de Cal Gitanet (Gurb), la primera edició de la jornada anual adreçada a responsables dels serveis d'atenció ciutadana i dels projectes d'administració electrònica i càrrecs polítics, una iniciativa impulsada per l’empresa especialitzada Adtende SL.

L’esdeveniment va reunir més de 50 assistents, provinents d’una àmplia representació d’ens públics de tot Catalunya. Entre les institucions participants s’hi trobaven La Paeria de Lleida, la Diputació de Barcelona, així com consistoris de municipis diversos com Badalona, Castelló d'Empúries, Gavà, Manlleu, Montcada i Reixac, Olot, Sitges, Roses, Palau Solità i Plegamans, la Palma de Cervelló, Matadepera, Argentona, Palafolls, Vic, Cornellà de Llobregat, Lloret de Mar i Sant Feliu de Llobregat. També va assistir-hi un representant d’ARCA.

Un dels moments més destacats de la jornada va ser la presentació de LIAM® PLUS, el ciberagent del servei OAC360º, que ara en la seva nova versió, també atén per WhatsApp®. Aquest agent, basat en intel·ligència artificial i entrenat amb l’experiència del personal humà d'OAC360º, s’ha consolidat com una eina clau per reforçar l’atenció ciutadana en el sector públic, aportant eficiència i proximitat a través de l’assistència automatitzada. Ampliant l'horari a 24h al dia, 365 dies l'any. En LIAM ® és capaç d'interpretar imatges i escoltar àudio, en la seva versió per WhatsApp®, però també està disponible a les mateixes webs municipals en la seva versió webxat. En LIAM® esdevé també un aliat a l'hora de trencar la barrera idiomàtica amb la ciutadania. 


 
La trobada va oferir un espai de debat i reflexió col·lectiva entorn de la transformació digital, els nous models d’atenció i la innovació tecnològica aplicada als serveis públics a la ciutadania. Tot plegat, en un ambient inspirador i col·laboratiu.

L’esdeveniment va comptar amb la col·laboració de Braycom, empresa especialitzada en IA i partner d'Adtende SL en el desenvolupament del LIAM®. 



Ha estat la primera edició de les trobades "ENTRE COL·LEGUES" i consolida el format que Adtende SL ha creat per compartir l'ADN amb el sector públic i seguir impulsant l'excel·lència en els serveis a la ciutadania.




 
tornar al llistat de notícies

Aquest espai web utiliza  cookies pròpies i de tercers per tal de millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisis de la seva navegació. Si continua, entenem que accepta el seu ús. Pot informar-se sobre la nostra política de cookies aquí

Accepto
Top