PRODUCTES I SERVEIS
COPIER ofereix tota la maquinària necessària pel bon funcionament d’una oficina, així com un servei postventa òptim. Entre la gama de productes trobem:
Equips d’oficina, entre ells destaquem els equips multifunció, que engloven totes les funcionalitats en un sol aparell, les impressores i els fax.
Software de gestió, amb aquestes opcions donem un valor afegit als nostres equips ampliant encara més les funcionalitats dels aparells. Els nostres softwares podem aconseguir un control de costos documentals exhaustius de les oficines (EQUITRAC), així com l’arxiu massiu de documents digitalment amb el fi de traçabilitzar qualsevol document des de l’antrada a l’entitat fins al final del procés, reduint al mateix temps l’arxiu fisic de les oficines.
Maquinària auxiliar d’oficina, aquesta gamma inclou desde una petita destructora fins a una premsa de paper/cartró industrial, passant per cizalles, enquadernadores, ensobradores, franquejadores, plastificadores….
Resumint, a COPIER es pot trobar qualsevol màquina d’oficina. Sempre al garantia d’una empresa amb molta experiència en el sector i avalada per les millors marques.
REFERÈNCIES D’ESTALVI:
OFFICE CONSULTING SERVICE
Segons estudis, la majoria d'empreses no coneixen els seus costos de producció de documents i no avaluen la incidència econòmica dels costos visibles (equips, consumibles, manteniment i garantia, paper, etc.) ni dels ocults (Suporti TU, administració i compres, procés documental, etc.). Aquests últims poden representar, el 95% dels costos totals de producció de documents.
L’Office Consulting és un servei d'assessorament professional que aporta una solució personalitzada d'optimització de la flota de maquinària d’oficina. Després d'un diagnòstic de la seva situació actual, el nostre equip de consultors farà una proposta de millora del seu sistema de producció documental aconseguint la reducció de la despesa diària.
Un creixent nombre d'empreses estan optimitzant la seva flota d'equips de producció documental amb el nostre servei a través de:
* La millora del model de gestió actual,
* L'augment de la productivitat dels empleats,
* La millora del nivell de servei,
* Major control, transparència i confidencialitat,
* Reducció de costos directes i indirectes.
ECO MODE
ECO MODEés una configuració dels dispositius multifunció Ricoh que li permetrà estalviar fins a un 86% en el consum energètic quan el dispositiu multifunció no estigui en ús.
Amb aquesta opció disminuirem el consum energètic, les emissions de CO2 i la despesa de paper.
CASOS D’ÈXIT I REFERÈNCIES
Alguns dels clients que ja treballenamb nosaltres:
Universitat de Vic
Ajuntament de Vic
Ajuntament de Torelló
Ajuntament de Roda de Ter
Ajuntament de Camprodon
Casa Tarradellas
IES Vic
IES Garrotxa
Escola d’art Superior de Vic
Associació Sant Tomàs
La Vola
Escola la Salle
Escola Vedruna
Casa Mas Alimentació.