Reconeixement a Daniel Faura al Fòrum de l’Auditor de Sitges

Els passats dies 6 i 7 de juliol va celebrar-se a Sitges el 27è Fòrum de l’Auditor Professional sota el lema “Integritat i transparència en temps digitals”. El programa del Fòrum va consistir en diverses sessions tècniques i sessions plenàries, on es van debatre qüestions de molt interès per als més de 600 auditors de comptes que hi van assistir, a més de ser un espai per al networking i l’intercanvi d’experiències professionals.

Així mateix, en aquest Fòrum es va retre un emotiu homenatge a Daniel Faura, soci fundador de Faura-Casas i que ha estat durant 8 anys President del Col·legi de Censors Jurats de Comptes de Catalunya. En ser aquest el darrer Fòrum en que Daniel Faura ostentarà el càrrec de President del Col·legi, va ser una excel·lent ocasió per a que tota la professió li  expressés el seu reconeixement  i agraïment per la tasca feta durant aquest anys.

Tot l’equip Faura-Casas es va voler sumar també a aquest reconeixement, no només per la seva brillant gestió al Col·legi, si no també i molt especialment, per la seva trajectòria professional de més de 30 anys a Faura-Casas, fent d’aquesta firma des de la seva fundació fins ara, una firma capdavantera en el món de l’auditoria i la consultoria al nostre país.
 

tornar al llistat de notícies

Aquest espai web utiliza  cookies pròpies i de tercers per tal de millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisis de la seva navegació. Si continua, entenem que accepta el seu ús. Pot informar-se sobre la nostra política de cookies aquí

Accepto
Top