Salou posa en marxa “elparking”, el parquímetre intel·ligent al mòbil

El municipi de Salou estrena una nova APP per tal de fer el pagament de la zona blava. Actualment només resten actives les zones blaves exclusives de tot l’any i que s’apliquen als carrers Barcelona, Berenguer de Palou, Via Augusta, Via Roma i Ciutat de Reus (a determinades zones) per tractar-se de zones comercials i per la necessitat de generar una major rotació circulatòria.

Els ciutadans amb l’impost de vehicles domiciliat a Salou que disposin de la targeta d’aparcament de resident podran expedir un tiquet per aparcar en zona blava fins esgotar el crèdit de què disposi, depenent del tipus. Un cop finalitzada la targeta o en cas de no disposar de la mateixa, es podrà utilitzar l’APP per a major comoditat i control alhora de fer el pagament.

El regidor de transport i mobilitat, David Gonzalez, ha explicat que “Salou disposava de l’APP, EYSAMobile que s’ha substituït per l’APP “elparking” per tal de realitzar els pagaments de la zona blava a traves de dispositius mòbils i facilitar i millorar així la gestió dels usuaris”. Podreu trobar més informació al web https://www.elparking.com o descarregar-se l’APP disponible tant per AppStore com per a Google play.
 

tornar al llistat de notícies

Aquest espai web utiliza  cookies pròpies i de tercers per tal de millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisis de la seva navegació. Si continua, entenem que accepta el seu ús. Pot informar-se sobre la nostra política de cookies aquí

Accepto
Top