Sant Andreu de la Barca estalvia aigua a les dependències municipals

L'Ajuntament de Sant Andreu de la Barca està instal·lant uns dispositius a les aixetes dels edificis municipals que permeten estalviar fins a un 30% d'aigua. Les agents cíviques que treballen aquest estiu per l'ajuntament són les encarregades de la col·locació d'aquests mecanismes als diferents edificis municipals de la ciutat.

La iniciativa consisteix en la col·locació d'un airejador-reductor a la sortida d'aigua de l'aixeta. El dispositiu barreja l'aigua amb aire de manera que es redueix la quantitat que surt per l'aixeta encara que no minva de manera significativa la seva pressió.

El dispositiu permet reduir en un 30% la quantitat d'aigua que surt per l'aixeta, el que suposa un estalvi significatiu a la factura.

Aquests mecanismes estalviadors s'estan col·locant a tots els edificis municipals i als centres públics de Sant Andreu de la Barca, des de les escoles bressol fins a escoles de primària o instituts de secundària.

Els dispositius també es poden col·locar a les aixetes dels domicilis particulars i les persones interessades en fer-ho es poden adreçar a l'ajuntament per recollir el dispositiu, fins que s'exhaureixin.

La campanya forma part de les accions previstes a l'Agenda 21 local, especialment pel que fa a les línies que tenen per objectiu la preservació dels recursos naturals i la sostenibilitat ambiental.


L'Ajuntament de Sant Andreu de la Barca

 

tornar al llistat de notícies

Aquest espai web utiliza  cookies pròpies i de tercers per tal de millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisis de la seva navegació. Si continua, entenem que accepta el seu ús. Pot informar-se sobre la nostra política de cookies aquí

Accepto
Top