Sant Fruitós vol promoure un tanatori amb crematori al costat del cementiri

L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages impulsarà la construcció d'un tanatori-crematori en uns terrenys municipals al costat del cementiri. El projecte permetrà que la població tingui per primer cop un tanatori, però sobretot es fa pensant en proporcionar un crematori al Bages, on tampoc no n'hi ha cap, i que fins i tot pugui donar servei més enllà de la comarca.

L'Ajuntament ja té identificats uns terrenys d'uns 6.000 metres quadrats just al costat de l'actual cementiri (al carrer de Sant Ponç), si bé "està per veure quina superfície s'acabarà destinant al futur equipament", diu l'alcalde, Jan Carles Batanés. És un solar de propietat municipal que l'Ajuntament cediria de franc a l'empresa que s'acabés adjudicant l'explotació del servei. A canvi, aquesta mateixa empresa s'hauria de fer càrrec del projecte, de la construcció de l'equipament, i també de la gestió del cementiri (que ara fa l'Ajuntament), amb la idea d'amortitzar aquesta inversió amb els beneficis de la gestió del complex. El que no s'ha determinat, encara, és el termini d'explotació que tindrà aquest equipament.


Font: Regió 7
tornar al llistat de notícies

Aquest espai web utiliza  cookies pròpies i de tercers per tal de millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisis de la seva navegació. Si continua, entenem que accepta el seu ús. Pot informar-se sobre la nostra política de cookies aquí

Accepto
Top