Savia consolida la seva presència a Catalunya

Ja fa més de 2 anys que SAVIA va impulsar l'obertura de la seu a Catalunya sumant-se a les ja existents a València, Valdepeñas i la central ubicada a Madrid.

Així ens ho explica el seu director, Josep Velasco: “L'oficina de Catalunya es va obrir al 2019, actualment ens trobareu a la localitat de Sant Cugat del Vallès”.

Josep compta amb més de 10 anys d'experiència en la direcció i la gestió d'equips i projectes en entorns tecnològics i juntament amb Meritxell Miralles, conformen un sòlid equip que té previst créixer el 2023 i que dona cobertura de servei i presència comercial a tot Catalunya i Balears.



“SAVIA és una companyia amb 30 anys d'història, estem especialitzats en el desenvolupament i la comercialització de solucions tecnològiques que permeten la digitalització de la gestió dels recursos humans a les AAPP, especialment l'Administració Local. Ajudem a les persones i els professionals públics a impulsar la innovació en els organismes públics”.


Catalunya al mapa de la Transformació Digital

La transformació cultural digital és un repte de present i futur per a tothom i especialment per a les institucions i organismes públics que són en molts casos referent i exemple, pioners fins i tot a l'hora d'adoptar respostes innovadores per al desenvolupament eficaç i eficient de les seves tasques i per aconseguir els seus objectius. Ambdues qüestions ben resoltes redunden en benefici de la societat i els ciutadans. Percebem aquestes millores traduïdes a un servei àgil i de qualitat.

"Catalunya té una posició top quant a transformació digital fins i tot a nivell europeu. La digitalització de la gestió de persones és un pilar fonamental per mantenir aquesta posició. Moltes administracions públiques de Catalunya han fet els seus deures en matèria de transformació digital, fins i tot abans de la crisi de la pandèmia que sens dubte es va convertir en un element accelerador de canvis”.

La generalització de la necessitat d'implantació del teletreball va convertir-lo en un factor decisiu a l'hora de prendre decisions i buscar solucions urgents que ho fessin possible.



“A tot això, sens dubte, hi ha contribuït i està ajudant la incorporació de nous perfils en àrees estratègiques dels organismes públics i que han impulsat el canvi des de dins, des de l'àrea de sistemes i també des de l'àrea de persones, aportant una cultura CLOUD/ Saas i una profunda conscienciació envers tot allò relacionat amb la seguretat de les dades i l'accessibilitat universal a eines i plataformes des d'un entorn diferent del de la pròpia Administració”.

Esdeveniments, fòrums, congressos i trobades promogudes i organitzades per diferents organitzacions serveixen a més per posar en comú i compartir coneixement i experiències que impulsen definitivament els canvis.


Savia al costat de les Institucions

Els projectes de digitalització en la gestió dels recursos humans en organismes públics solen esdevenir projectes tractors i impulsors del canvi cultural digital. Es tracta sovint d'assumptes sensibles, temes complexos, subjectes a revisions i actualitzacions permanents que exigeixen solucions que serveixin per optimitzar i agilitzar minimitzant riscos.

“La nostra solució integral no només garanteix la seguretat de la nòmina, sinó que permet als departaments de recursos humans tenir un control absolut del que passa a l'Administració i els permet la interacció directa amb els empleats tant a efectes de nòmina com de qualsevol tràmit de sol·licituds, compliment de la normativa en matèria de gestió horària, etc.”

A Catalunya són molts els clients que confien en la nostra companyia com el seu soci estratègic en tecnologia i innovació: “No voldria anomenar ningú en concret pel risc de deixar-me alguns, per a Savia tots els nostres clients són igual d'importants…sí que vull destacar que Ajuntaments petits, amb pocs mitjans o recursos, han fet un esforç important per impulsar la seva transformació digital més enllà dels mitjans o grans, o fins i tot les mateixes Diputacions. Es genera amb tots ells un vincle de confiança vital per a l'evolució òptima de la implementació de les nostres solucions”.

La gestió de l'oferta pública d'ocupació és un important front de treball a les administracions tant per volum com per complexitat. Per donar resposta a aquesta necessitat la solució CONVOCA de Savia dona resposta a totes aquelles qüestions de control de temps i terminis, registre, aportació de documentació etc. que formen part d’aquests processos.

“CONVOCA ha suposat un abans i un després en aquesta matèria. Hem estat totalment transgressors, ens avancem, vam ser pioners llançant al mercat una solució per a una necessitat no resolta i que era comú per a totes les AAPP, independentment de la seva mida”.

CONVOCA és ara com ara l'única plataforma capaç d'ajudar les administracions a gestionar el volum de processos i tota la documentació associada complint els estrictes terminis. Ha suposat una gran evolució ja que permet poder inscriure's a totes les convocatòries obertes des d'un entorn amigable, segur i transparent.

“Vam començar a comercialitzar-lo el gener del 2021 i la resposta va ser imminent, amb una gran acollida i ràpid vam obtenir les primeres reaccions, ens explicaven la seva experiència positiva, i com que en algun moment ens van traslladar alguns clients, creava addicció".

Tres anys més tard tots han revalidat la seva aplicació i el més gratificant per a SAVIA és que és una solució altament valorada i que solen recomanar-se entre ells.

 
tornar al llistat de notícies

Aquest espai web utiliza  cookies pròpies i de tercers per tal de millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisis de la seva navegació. Si continua, entenem que accepta el seu ús. Pot informar-se sobre la nostra política de cookies aquí

Accepto
Top