la primera plataforma 2.0
que connecta proveïdors
i administració local
DEMANA EL PRESSUPOST QUE NECESSITIS a tots els proveïdors de: Serveis Infraestructures i Comunicacions
Sense compromís i en un click. Et respondran en 24 h. Màxim   DEMANA PRESSUPOST
OMEGA PERIPHERALS Comparteix el proveïdor OMEGA PERIPHERALS a Facebook Comparteix el proveïdor OMEGA PERIPHERALS a LinkedIn Comparteix el proveïdor OMEGA PERIPHERALS a Google+
OMEGA PERIPHERALS

OMEGA PERIPHERALS és una companyia especialitzada en seguretat de la informació que compta amb més de 20 anys d'experiència en la comercialització, implantació i manteniment de solucions d'emmagatzematge i virtualització per a la Protecció de la Informació, de Servidors i llocs de treball.
Omega Peripherals ha ampliat el seu catàleg de solucions incorporant una nova unitat de negoci basada en la seguretat IT, per ajudar els clients en la mitigació del risc i garantir el compliment de les polítiques de seguretat.

Travessera de les Corts, 55 – 1º www.omega-peripherals.com
08028 Barcelona mdeabajo@omega-peripherals.com
934486166 Mapa
AGGAROS Serveis Avançats de Telecomunicacions

Aggaros és una empresa de consultoria tècnica i de negoci especialitzada en les Tecnologies de la Informació i les Comunicacions.

Carrer Àvila, 112 3B www.aggaros.com
08018 Barcelona aggaros@aggaros.com
+34935121844 Mapa
AIGÜES DE VIC Comparteix el proveïdor AIGÜES DE VIC a Facebook Comparteix el proveïdor AIGÜES DE VIC a LinkedIn Comparteix el proveïdor AIGÜES DE VIC a Google+
AIGÜES DE VIC

Aigües de Vic, com a empreses especialitzades en la gestió de l’aigua des de l’any 1954, posen a disposició del territori tot el seu coneixement i els recursos necessaris per a la captació, el tractament, la distribució i el sanejament de l’aigua. I va més enllà: la seva experiència les avala per a l’auditoria de xarxes i sistemes d’aigua, l’automatització de processos i l’execució d’obres hidràuliques.
· Subministrament d’aigua
· Obres i canalització
· Servei de Laboratori
· Gestió i Tractament d’aigües
· Fibra òptica
· Digitalització xarxes, optimització de la gestió
· Automatització i Telecontrol
· Enginyeria i Oficina Tècnica

C. de la Riera, 6 Bxs www.aiguesvic.com
08500 Vic avsa@aiguesvic.com
938852500 Mapa
NEXTRET Comparteix el proveïdor NEXTRET a Facebook Comparteix el proveïdor NEXTRET a LinkedIn Comparteix el proveïdor NEXTRET a Google+
NEXTRET

Consultora IT especialitzada en serveis i solucions d’Infraestructures, desenvolupament d’aplicacions i optimització del rendiment d’aplicacions i xarxes amb més de 20 anys d’experiència i més de 250 professionals.
Des de 1993 compta amb més de 5.000 projectes d'èxit, més de 250 professionals i més de 100 certificacions de partners estratègics (Microsoft, Citrix, VMware, Oracle, etc.). que juntament a les certificacions de qualitat (ISO 9001, ISO 27000-1 i ISO 27001) garanteixen l’èxit dels seus projectes.

Rambla Catalunya 33 www.nextret.net
08007 Barcelona nextret@nextret.net
932 541 530 Mapa
MICRO BR Comparteix el proveïdor MICRO BR a Facebook Comparteix el proveïdor MICRO BR a LinkedIn Comparteix el proveïdor MICRO BR a Google+
MICRO BR

Micro BR Especialitzats en solucions globals de telecomunicacions, ofereix als seus clients el nivell més alt en serveis d'assessorament comercial, suport tècnic per al desenvolupament del projecte de comunicació. Compta amb fabricants de primer nivell, permetent oferir excel·lents solucions per al desenvolupament de les Tics en Escoles, Hospitals, Municipalitats, etc.

Gran Vía de les Corts Catalanes, 798-804 www.microbr.com
Barcelona comercial@microbr.com
93246945 Mapa
ELECNOR SA Comparteix el proveïdor ELECNOR SA a Facebook Comparteix el proveïdor ELECNOR SA a LinkedIn Comparteix el proveïdor ELECNOR SA a Google+
ELECNOR SA

Elecnor és la matriu d’un grup industrial d’empreses organitzat en tres grans àrees de negoci (infraestructures, energies renovables i noves tecnologies), amb una organització territorial que afavoreix la proximitat amb els nostres clients i que compta amb més de 8.000 professionals.
Elecnor Deimos i Elecnor Seguridad són dues filials d’aquest grup empresarial especialitzades en sistemes de comunicacions, control i seguretat que amb el seu coneixement tecnològic
contribueixen al desenvolupament de les ciutats intel·ligents en el nostre territori: ciutats connectades, eficients i segures.
A Catalunya, tenim delegacions a les províncies de Barcelona, Girona i Tarragona des d’on cobrim el cicle complet dels nostres projectes, des de l’especificació i el disseny fins a l’operació i manteniment.

Rambla Solanes, 29-31 www.elecnor.es
08940 Cornellà de Llobregat elecnor@elecnor.com
93 413 92 00 Mapa
CERCADOR DE PRODUCTES