Solucions de SODECA per a una evacuació de fums eficaç en càmeres frigorífiques

Hi ha nombrosos exemples d'incendis en càmeres frigorífiques, amb l'afegit que l'evacuació de fums en aquestes instal·lacions presenta algunes dificultats a causa de les baixes temperatures i el risc que els sistemes es congelin o deixin de funcionar. Les solucions per a l'evacuació de fums en càmeres frigorífiques amb compuertes motorizades FRIDGE/FLAP de SODECA estan dissenyades per resoldre aquests problemes.



SODECA, especialista en ventilació industrial i evacuació de fums, ha dissenyat específicament un sistema d'extractors i compuertes motorizades per al seu ús en instal·lacions de refrigeració, amb capacitat perquè el conjunt funcioni sense problemes a temperatures de fins a -28ºC. Malgrat les condicions de fred, les compuertes FRIDGE/FLAP s'obren i tanquen en només 30 segons i incorporen un sistema d'obertura manual d'emergència en cas de fallada elèctrica o avaria.

Les compuertes estan fabricades amb materials que garanteixen un alt aïllament tèrmic i eviten les filtracions de calor, assegurant que es mantingui la temperatura adequada a la càmera frigorífica. A més, compten amb un sistema que impedeix que les juntes es congelin, fet que permet que les compuertes puguin funcionar sense interrupcions malgrat les exigents condicions de la instal·lació.

A totes aquestes característiques de les solucions FRIDGE/FLAP de SODECA, s'hi afegeix la seva versatilitat. Estan dissenyades per adaptar-se a instal·lacions frigorífiques de tot tipus, oferint opcions d'evacuació de fums amb extractors de coberta, de sortida vertical o horitzontal, o amb extractors murals. Ambdues solucions permeten una evacuació eficaç a través de diferents mètodes: evacuació conduïda mitjançant conductes, evacuació directa des de la càmera frigorífica a l'exterior o evacuació des del plenum, un espai tancat que distribueix l'aire de manera uniforme cap a les diferents sortides o conductes.



Aquest sistema d'extractors i compuertes motorizades de SODECA per a càmeres frigorífiques està homologat segons la normativa EN 12101-3 i compta amb certificació F400 per poder operar de manera fiable en cas d'incendi. Així mateix, l'extractor i la compuerta han estat sotmesos conjuntament a rigorosos assajos per garantir la seva resistència i eficàcia en aplicacions d'alt risc.

Amb les seves solucions per a l'evacuació de fums en càmeres frigorífiques, SODECA reforça el seu compromís amb la innovació, oferint equips de ventilació certificats i d'alt rendiment que milloren la seguretat en entorns industrials.

 
tornar al llistat de notícies

Aquest espai web utiliza  cookies pròpies i de tercers per tal de millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisis de la seva navegació. Si continua, entenem que accepta el seu ús. Pot informar-se sobre la nostra política de cookies aquí

Accepto
Top