Solucions Geogràfiques actualitza el cens empresarial dels polígons de Montcada i Reixach

L’empresa experta en geoinformació i creació de bases de dades, Solucions Geogràfiques, ha realitzat recentment l’actualització del cens de les empreses instal·lades als polígons industrials de Montcada i Reixach. Concretament s’han realitzat les tasques d’actualització d’empreses dels 12 polígons del municipi que es poden consultar al visor www.poligonsmontcadaireixac.cat. 

En aquest cas, s’ha treballat amb un bolcat de dades nou ja que el treball de camp s’havia realitzat prèviament i es feia la tasca d’actualització del cens. En cas de treballar en un cens des de zero, Solucions Geogràfiques treballa amb una metodologia basada en la investigació prèvia amb l’extracció de dades de varies fonts d’informació i el treball de camp entrevistant-se directament amb les empreses. 

És interessant disposar d’un cens de l’activitat empresarial dels polígons d’un municipi per conèixer la realitat del mateix i desplegar estratègies i plantejaments afins a les empreses que hi treballen. 

La informació no només és accessible a través del visor sinó que l’usuari també es pot descarregar un full de càlcul amb totes les dades classificades.
  


En cas de disposar d’un cens, la mateixa empresa ofereix un servei de formació per a mantenir-lo actualitzat explicant com donar d’alta, baixa o modificar les fitxes dels establiments als treballadors de l’ens local que el gestioni. 

Para más información o para contactar con Solucions Geográfiques: Contactar AQUÍ

 
tornar al llistat de notícies

Aquest espai web utiliza  cookies pròpies i de tercers per tal de millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisis de la seva navegació. Si continua, entenem que accepta el seu ús. Pot informar-se sobre la nostra política de cookies aquí

Accepto
Top