Telefónica, nou patrocinador oficial dels Jocs Mediterranis 2017 de Tarragona

El director general de Telefónica Catalunya, Kim Faura, i l’alcalde de Tarragona i president del Comitè Organitzador dels Jocs Mediterranis Tarragona 2017, Josep Félix Ballesteros, han signat avui un conveni en virtut del qual Telefónica es converteix en patrocinador oficial dels Jocs. Mitjançant aquest compromís, Telefónica contribuirà a finançar part del pressupost operatiu de Tarragona 2017 i es converteix en proveïdor de tecnologia de l’esdeveniment.

El director general de Telefónica a Catalunya, ha afirmat que la companyia de telecomunicacions “posarà al servei de tots els ciutadans de Tarragona, esportistes i visitants tota la seva capacitat tecnològica, d’innovació i serveis digitals per contribuir a l’èxit d’aquest Jocs, que de ben segur impactaran positivament tant en la ciutat com en la comunitat sencera”.

Al seu torn, l’alcalde de Tarragona i president del Comitè Organitzador dels Jocs, Josep Fèlix Ballesteros, ha destacat “el compromís de Telefónica amb el territori. La signatura amb els Jocs Mediterranis se suma a altres iniciatives que ja ha liderat aquesta empresa com, per exemple, el recinte de Coworking de Tabacalera o la plataforma Open Future per donar suport a l’emprenedoria en noves tecnologies”. Un dels grans avals dels Jocs Mediterranis, ha afegit l’alcalde, “és comptar amb companys de viatge d’aquesta envergadura que aposten per la Tarragona del futur i l’augment de la capacitació i recursos del territori”.


Els Jocs Mediterranis del 2017: una oportunitat única

Amb el conveni signat, Telefónica s’afegeix a la llista de patrocinadors oficials, on ja hi figura El Corte Inglés. Aquest dos patrocinadors conviuen amb els tres socis oficials dels Jocs Mediterranis: Estrella Damm, Repsol i CaixaBank.
Els Jocs Mediterranis se celebraran a Tarragona del 30 de juny al 9 de juliol de 2017. Estudis d’impacte econòmic apunten que els Jocs representaran la creació de 300 llocs de treball directes a les diferents àrees. S’espera que al llarg de l’esdeveniment, Tarragona registri aproximadament 95.000 pernoctacions d’atletes, jutges esportius i turistes, i aculli uns 1.000 periodistes internacionals acreditats, amb una repercussió mediàtica sobre un mínim de 450 milions de persones de 24 països de l’Àrea Mediterrània.

Tarragona 2017 és una oportunitat per a la ciutat i el territori, com també per a Catalunya i l’Estat espanyol. Genera llocs de treball, obté retorn econòmic i social, projecta la notorietat i la marca de la ciutat, aglutina i implica la societat en l’entorn de l’esperit olímpic, facilita relacions i contactes internacionals per a les nostres empreses i les institucions i propicia acords relacionats amb la inversió, la innovació i els patrocinis.

 
tornar al llistat de notícies

Aquest espai web utiliza  cookies pròpies i de tercers per tal de millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisis de la seva navegació. Si continua, entenem que accepta el seu ús. Pot informar-se sobre la nostra política de cookies aquí

Accepto
Top