"El repte de crear valor públic per al ciutadà" és el lema d'aquesta edició del CONGRÉS NACIONAL D'INNOVACIÓ I SERVEIS PÚBLICS. L'Administració està immersa en un procés de transformació accelerada. La distinció entre l'administració tradicional i l'administració electrònica està desapareixent amb els últims avenços normatius i l'evolució de les nostres institucions. la Innovació i els Serveis Públics són els protagonistes, juntament amb les persones que els fan possibles.
Després de l'èxit de les sis edicions anteriors, els dies 22 i 23 de febrer de 2017 tindrà lloc novament a Madrid el "VII CONGRÉS CNIS. Congrés Nacional d'Innovació i Serveis Públics". Un fòrum de trobada per debatre sobre com gestionar la transformació digital en les nostres administracions i com aplicar solucions innovadores analitzant les noves tendències.
El CNIS constitueix la principal trobada a nivell nacional sobre administració electrònica, reunint els representants de les diferents administracions públiques, les principals empreses del sector i a molt diversos experts relacionats amb la matèria. Serà novament un exclusiu marc d'intercanvi d'experiències i solucions per "crear valor públic".
En aquesta setena edició es debatran matèries com: Adaptació a les noves normatives, transparència, simplificació i reforma de les administracions. La governança i l'estratègia digital. La identitat, signatura, notificació, protecció de dades, factura i licitació. Els Esquemes Nacionals ENI i ENS. La col·laboració públic privada, CPI i gestió de la Smart City. La Innovació social, l'emprenedoria públic, la innovació i co-creació.
En definitiva, tot allò que està afectant avui en dia a les administracions obligant-les a gestionar la seva transformació a partir de les noves capacitats tecnològiques, al servei de les persones: ciutadans, empreses i les mateixes administracions.
Premis CNIS
Els VII Premis CNIS serviran un cop més per a:
• Posar en valor el treball realitzat per moltes administracions i responsables públics,
• Facilitar a altres administracions la identificació de projectes i la millor planificació d'actuacions futures, tant per al compliment de les exigències de les normes com per a la millor i més eficient gestió dels projectes i serveis que gestionen i
• Acréixer una àmplia base de bones pràctiques que serveixi a la resta d'administracions com un referent a seguir.
http://www.cnis.es/2016/11/17/categorias-premios-cnis-2017/