El Patronat de Turisme de Cambrils disposa d'un nou sistema per conèixer l’opinió dels turistes mitjançant un terminal que permet recollir dades per valorar la satisfacció dels turistes que visiten la localitat i poder millorar els aspectes pel que fa al servei d’informació i la destinació.
D’aquesta manera, Cambrils és el primer municipi de la Costa Daurada que implanta el sistema i permet que els turistes omplin els formularis i dades a través del dispositiu, que genera estadístiques que es poden consultar a temps real.
Per una altra banda, per incentivar la participació dels turistes es durà a terme cada mes un sorteig de dues entrades al Port Aventura entre els turistes que responguin les preguntes. Al mateix temps, això servirà per ampliar la base de dades de contactes de turistes per poder-los enviar informació o promocions de la destinació posteriorment, ja que el camp del correu electrònic és opcional però l’han de facilitar si volen accedir al sorteig.
Pel que fa a les preguntes aquestes es modificaran o ampliaran segons la temporada amb preguntes específiques sobre temes com les jornades gastronòmiques, el turisme esportiu o altres qüestions d’interès.
Actualment els turistes han de dir com han conegut Cambrils, i puntuar el municipi, les platges i el tracte i l’amabilitat del personal de l’oficina. Poden triar entre el català, el castellà, el francès, l’anglès i l’alemany i pròximament s’hi afegirà el rus.
Foto: Xavier Martí, el regidor de Turisme presentant el sistema.
Font: CambrilsDiari.cat